UG Dzikowiec
Baner głowny strony UG Dzikowiec Strona ministerstwa
Normalna wielkość czcionki
Średnia czcionka
Duża czcionka
Kontrast 2
     URZĄD GMINY
 
  Grupa:   URZĄD GMINY
  Nr pozycji   134
  Nazwa pozycji   Przetarg nieograniczony na wykonanie odbudowy drogi gminnej Nr 104252 R Spie – Gwoździec od km 1+700 do km 4+000 w miejscowości Wilcza Wola
 
Dzikowiec: Wykonanie odbudowy drogi gminnej Nr 104252 R Spie - Gwoździec od km 1+700 do km 4+000 w miejscowości Wilcza Wola. Numer ogłoszenia: 106033 - 2011; data zamieszczenia: 04.04.2011 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dzikowiec , Dzikowiec 2, 36-122 Dzikowiec, tel. 0-17 7442109, faks 0-17 2274508. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie odbudowy drogi gminnej Nr 104252 R Spie - Gwoździec od km 1+700 do km 4+000 w miejscowości Wilcza Wola.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odbudowy drogi gminnej Nr 104252 R Spie - Gwoździec od km 1+700 do km 4+000 w miejscowości Wilcza Wola. 2. Zakres rzeczowy robót obejmuje: 1.Roboty przygotowawcze - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych 2,3 km 2.Podbudowa - nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 o grubości 10 cm - 9.200 m2. 3. Roboty wykończeniowe- odmulenie rowów wraz z profilowaniem skarp i dna 50 m. Szczegółowy zakres robót precyzuje projekt budowlano-wykonawczy, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do siwz.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00-8, 45.23.30.00-9. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.2) ZALICZKI * Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW * III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. * III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o b) posiadania wiedzy i doświadczenia zapewniające należyte wykonanie zamówienia, Wykonawca musi wykazać się wykonaniem (zakończeniem) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: jedno zamówienie o charakterze odpowiadających swoim rodzajem tj. budowy, przebudowy dróg , remontu dróg lub robót ogólnobudowlanych o wartości robót minimum 80.000,00 zł brutto i załączą dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. * III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Nie dotyczy * III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o c) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie oceniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, lub w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. * III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o d) sytuacji ekonomicznej i finansowej; warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie: - dowodu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 500.000,00 zł . III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY * III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: o wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami o oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień o opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia * III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: o oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia o aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy o wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. * III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: o nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, dopuszczalne jest w sytuacji, gdy jest ona korzystna dla Zamawiającego, nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisania umowy, a dotyczy: 1. Zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) z powodu działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, niesprzyjające warunki atmosferyczne (np. długotrwałe intensywne opady deszczu, temperatura powietrza, przy której niedopuszczalne jest prowadzenie robót , powodzie) b) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót- o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień lub do wykonania dodatkowych ekspertyz, badań, c) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz - o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień lub do wykonania dodatkowych ekspertyz, badań, d) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań w tym udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych przedmiotem umowy; e) w przypadku zaistnienia innych okoliczności nie wymienionych powyżej niezależnych od Zamawiającego 2) zmiana przedstawicieli stron, podmiotów biorących udział w postępowaniu- kierownika budowy, inspektorów nadzoru, podmiotów trzecich - w przypadku niemożności pełnienia przez nich powierzonych funkcji, realizacji zamówienia (np. zdarzenia losowe, zmiana pracy, rezygnacja). Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowy podmiot. 3) zmiana zakresu rzeczowego w przypadku gdy: a) dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia niezbędne jest użycie innych materiałów, niż wskazanych w ofercie wykonawcy lub SIWZ nie powodujących wzrostu wynagrodzenia wykonawcy b) zmiana ta jest korzystna dla zamawiającego - wykonawca bez zwiększania swojego wynagrodzenia zaoferował materiały o znacznie lepszych parametrach niż te wskazane w SIWZ i ofercie a które w sposób znaczący poprawią jakość robót. c) z przyczyn niezależnych od zamawiającego konieczna jest zmiana zakresu robót wskazanego w SIWZ i ofercie( zmniejszenie lub zwiększenie zakresu robót, zmiana parametrów). IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dzikowiec.itl.pl/bip/index.php?page=position2.php&id=1072&grp=10 Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dzikowiec , 36-122 Dzikowiec 2. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dzikowiec , 36-122 Dzikowiec 2, Sekretariat.. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
  Data publikacji   2011-04-04



Załączniki:
 1. SIWZ droga Spie -Gwoździec
 2. Zał. nr 1 Formularz ofertowy
 3. Zał. nr 2
 4. Zał. nr 3
 5. Zał. nr 4
 6. Zał. nr 5
 7. Zał. nr 6
 8. Przedmiar robót
 9. Projekt wykonawczy
 10. Orientacja
 11. 02 sytuacja
 12. 03 przekrój
 13. BIOZ
 14. SST
 15. Ogłoszenie o zamówieniu
 16. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Osoba, która stworzyła pozycję:  Zastępca Wójta Józef Tęcza
Osoba odpowiedzialna za treść:  Zastępca Wójta Józef Tęcza
 
  Ilość odwiedzin: 67830