UG.7625/7/08 Dzikowiec 17.09.2008r.
Z a w i a d o m i e n i e
Wójta Gminy Dzikowiec
o wszczęciu postępowania i wystąpieniu do organów współdziałających
Zgodnie z art. 49, art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego ( tekst jednolity Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm. ) w związku z art. 46a ust.5 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska /Dz. U. z 2008r. Nr 25, poz.150 /
z a w i a d a m i a m
że w dniu 16 czerwca 2008 r. na wniosek Zarządu Dróg Powiatowych w Kolbuszowej, 36-100 Kolbuszowa, ul. 11-go Listopada 10 zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pod nazwą: „Modernizacja drogi powiatowej nr 1 033 R Bojanów – Kopcie – Wilcza Wola w km 4+416 – 4+718 na terenie miejscowości Wilcza Wola”.
Zamierzenie inwestycyjne położone jest na działce nr ewid. 3128, obręb Wilcza Wola w jednostce ewidencyjnej Dzikowiec.
Inwestorem przedsięwzięcia jest Zarząd Dróg Powiatowych w Kolbuszowej. Zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego / Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm. / wszystkie strony postępowania mają prawo do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium.
Ponadto zgodnie z art. 32 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo ochrony środowiska informuję o możliwości składania uwag i wniosków siedzibie Urzędu Gminy Dzikowiec pokój nr 11 w terminie 21 dni od dnia ogłoszenia niniejszego zawiadomienia.
Zgodnie z art. 48 ust.2 pkt 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska / Dz.U. z 2008r., Nr 25, poz. 150 / oraz § 3 ust. 1 pkt 56 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 09 listopada 2004r / Dz. U. 257, poz. 2573 z późn. zm. / w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczegółowych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach, zgody na realizacje przedsięwzięcia w niniejszej sprawie wydaje się po uzgodnieniu z następującymi organami:
1/ Wojewodą Podkarpackim
2/ Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym w Kolbuszowej
Wobec powyższego rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych uzgodnień oraz opinii pomocniczych.
Zgodnie z art. 35 § 5 Kodeks postępowania administracyjnego do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidywanych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia
postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy albo przyczyn niezależnych od organu.
Zgodnie z art. 41 § 1 Kodeks postępowania administracyjnego w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu. Zgodnie z § 2 w razie zaniedbania obowiązku określonego w § 1 doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
W związku z tym, że liczba Stron postępowania o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przekracza 20, stosuje się przepis art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego.
Otrzymują:
1.Zarząd Dróg Powiatowych w Kolbuszowej
36-100 Kolbuszowa ul. 11-go Listopada 10
2.Strony postępowania w trybie art. 49 Kpa
w związku z art. 46a ust.5 ustawy Prawo ochrony środowiska
3.Tablica ogłoszeń w Urzędzie Gminy Dzikowiec
4.Tablice ogłoszeń w miejscowości Wilcza Wola
5.Strona internetowa www.dzikowiec.itl.pl/bip
6.a/a.
Do wiadomości:
1.Wojewoda Podkarpacki
2.Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Kolbuszowej