UG Dzikowiec
Baner głowny strony UG Dzikowiec Strona ministerstwa
Normalna wielkość czcionki
Średnia czcionka
Duża czcionka
Kontrast 2
     AKTUALNOŚCI
 
  Grupa:   AKTUALNOŚCI
  Nr pozycji   207
  Nazwa pozycji   Przetarg nieograniczony na dowóz oraz odwóz uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Spiach w 2013 r.
 

Wilcza Wola: DOWÓZ ORAZ ODWÓZ UCZESTNIKÓW ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W SPIACH W 2013 R.
Numer ogłoszenia: 33814 - 2013; data zamieszczenia: 24.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Środowiskowy Dom Samopomocy w Spiach , Wilcza Wola 29A, 36-121 Wilcza Wola, woj. podkarpackie, tel. 17 2283-010, faks 17 2283-010.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzikowiec.itl.pl/bip

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWÓZ ORAZ ODWÓZ UCZESTNIKÓW ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W SPIACH W 2013 R..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Dowóz uczestników do Środowiskowego Domu Samopomocy w Spiach, Wilcza Wola 29A z terenu Gminy Dzikowiec na godzinę 8:00 we wszystkie dni robocze i trzy razy w tygodniu z terenu Gminy Cmolas transportem osobowym o liczbie minimum 20 miejsc siedzących dla pasażerów. Przewidywana trasa przejazdu: Mechowiec, Poręby Dymarskie, Cmolas, Mechowiec, Dzikowiec, Lipnica, Wola Raniżowska, Wilcza Wola, Spie. 2) Odwóz uczestników transportem osobowym o liczbie minimum 20 miejsc siedzących dla pasażerów do miejsca zamieszkania - wyjazd spod Środowiskowego Domu Samopomocy o godzinie 14:00. Przewidywana trasa przejazdu: Spie, Wilcza Wola, Wola Raniżowska, Lipnica, Dzikowiec, Mechowiec, Cmolas, Poręby Dymarskie, Spie. 3) Dowóz uczestników do Środowiskowego Domu Samopomocy w Spiach, Wilcza Wola 29A z terenu Gminy Dzikowiec we wszystkie dni robocze i trzy dni w tygodniu z terenu Majdan Królewski na godzinę 8:45 transportem osobowym o liczbie minimum 20 miejsc siedzących dla pasażerów. Przewidywana trasa przejazdu: Środowiskowy Dom Samopomocy w Spiach, Krzątka (od Rusinowa), Majdan Królewski, Krzątka, Trzosowa Ścieżka, Wilcza Wola - Karby, Środowiskowy Dom Samopomocy w Spiach. 4) Odwóz uczestników transportem osobowym o liczbie minimum 20 miejsc siedzących dla pasażerów do miejsca zamieszkania - wyjazd spod Środowiskowego Domu Samopomocy o godzinie 14:50. Przewidywana trasa przejazdu: Środowiskowy Dom Samopomocy w Spiach, Wilcza Wola - Karby, Trzosowa Ścieżka, Krzątka, Majdan Królewski, Krzątka (od Rusinowa), Środowiskowy Dom Samopomocy w Spiach. 5) Okazjonalne wyjazdy całodniowe z uczestnikami zajęć Środowiskowego Domu Samopomocy w tym w dni wolne od pracy (do 10 razy w roku) transportem osobowym o liczbie minimum 20 miejsc siedzących dla pasażerów. 6) Łączny przewidywany przebieg kilometrów wynosi około 43000 km. Podana liczba kilometrów jest liczbą szacunkową a faktyczna liczba przejechanych kilometrów wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego. Transport odbywa się podstawie zlecenia i karty drogowej i na tej podstawie rozliczana z wykonawcą. 7) Dojazd kierowcy do miejsca, w którym rozpoczynać się będzie praca, nie jest wliczany w dzienną ilość przejechanych kilometrów i stanowi koszt własny przewoźnika. Trasa rozpoczynać się będzie: rano w Mechowcu a kończyć drugim kursem pod Środowiskowym Domem Samopomocy w Spiach; po południu: rozpoczynać się będzie spod Środowiskowego Domu Samopomocy w Spiach i kończyć drugim kursem również pod Środowiskowym Domem Samopomocy w Spiach. 8) Transport uczestników zajęć w Środowiskowym Domu Samopomocy odbywa się z udziałem opiekunów. Trasa przejazdu ustalana jest przez opiekuna (personel ŚDS). Przyjazd odbywa się na podstawie zlecenia wystawionego przez Zamawiającego. Zlecenie kierowcy otrzymują od opiekuna rano (przy wyjeździe celem dowozu) i oddają opiekunowi po przyjeździe z rozwozu. Liczba przejechanych kilometrów ustalana jest na podstawie karty drogowej, którą wypełnia opiekun wpisując stany licznika pojazdu oraz godziny wyjazdu i przyjazdu (zał. Nr 5). 9) Osoby dowożone do Środowiskowego Domu Samopomocy są osobami niepełnosprawnymi w świetle obowiązujących przepisów prawa. 10) Trasa przejazdu może ulegać zmianie i modyfikacji w zależności od potrzeb Domu. Zmianie może ulec ilość dni dowozu. Dowóz nie jest organizowany w dni wolne zgodnie z programem działalności na każdy rok (nie więcej niż 15 dni roboczych). 11) Opieka nad przewożonymi uczestnikami zajęć będzie sprawowana przez opiekuna z ŚDS. 12) Wykonawca zobowiązuje się do: ubezpieczenia przewożonych osób, zapewnienia przewożonym osobom odpowiednich warunków higieny jakie ze względu na rodzaj transportu uważa się za niezbędne, zapewnienia bezpiecznego i niezbędnego taboru do przewozu wszystkich dowożonych osób, zapewnienia miejsc siedzących przewożonym osobom, właściwego dla przewozu osób niepełnosprawnych oznaczenia samochodu. 13) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia niezbędnego taboru do przewozu wszystkich dowożonych uczestników, w tym podstawienia zastępczego środka transportu w razie awarii. 14) Usługi muszą zawierać całość kosztów związanych z realizacją zadania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ oraz kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem koncesji, zezwolenia lub licencji.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ oraz poprzez złożenie oświadczenia o dysponowaniu busem o ilości minimum 20 miejsc siedzących dla pasażerów - załącznik nr 6 do SIWZ.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia dołącza wzór umowy (załącznik Nr 4 do SIWZ), zawierający warunki, na jakich pomiędzy zamawiającym a wykonawcą zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego. Wzór umowy, parafowany przez upoważnionego przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania wykonawcy, należy załączyć do składanej oferty. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy na poniżej określonych warunkach: - zmiana trasy, ilości kilometrów i w związku z tym wartości zamówienia w przypadku istotnych zmian i potrzeb wynikłych z funkcjonowania ŚDS, których nie można było przewidzieć.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzikowiec.itl.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Środowiskowy Dom Samopomocy w Spiach Wilcza Wola 29A 36-121 Wilcza Wola.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Dzikowcu Dzikowiec 2 36-122 Dzikowiec pokój nr 2 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 
  Data publikacji   2013-01-24



Załączniki:
 1. Formularz ofertowy
 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków
 4. Umowa
 5. Karta drogowa
 6. Oświadczenie o dysponowaniu niezbędnym taborem do przewozu osób
 7. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Osoba, która stworzyła pozycję:   Admin BIP
Osoba odpowiedzialna za treść:    
 
  Ilość odwiedzin: 67819