Edukacja i Kultura
Licznik odwiedzin
Dzisiaj155
Wczoraj247
Ostatni tydzień402
Wszystkie dni201753

 

WÓJT GMINY DZIKOWIEC
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

GMINY DZIKOWIEC
DZIKOWIEC 2 36-122 DZIKOWIEC

  1. Stanowisko pracy
Kierownik Środowiskowego Domu Samopomocy w Spiach


  1. Wymagania niezbędne:
  1. posiadane obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych;
  2. wykształcenie wyższe na kierunku mającym zastosowanie przy świadczeniu usług domu oraz co najmniej półroczny staż pracy na stanowisku, na którym miał bezpośredni kontakt z osobami chorymi psychicznie i niepełnosprawnymi intelektualnie;
  3. specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej;
    1. posiadanie co najmniej 3-letniego stażu pracy w pomocy społecznej;
    2. posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku kierowniczym;
    3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
    5. nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
  • znajomość obowiązujących przepisów prawnych: ustawy o pomocy społecznej, Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie środowiskowych domów samopomocy z dnia 9 grudnia 2010r., ustawy o ochronie zdrowia psychicznego, kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów prawa pracy, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym oraz znajomość zagadnień związanych z pozyskiwaniem środków z funduszy Unii Europejskiej oraz środków z programów krajowych;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, komunikatywność, zaangażowanie, kreatywność, uprzejmość;
  • biegła obsługa komputera i elektrycznych urządzeń biurowych;
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  • kierowanie jednostką i reprezentowanie jej na zewnątrz;
  • nadzór i kontrola nad prawidłowym funkcjonowaniem jednostki;
  • przestrzeganie dyscypliny finansowej i budżetowej środków do realizacji zadań statutowych ŚDS;
  • dbałość o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego poziomu usług świadczonych przez ŚDS, promocja ŚDS i pozyskiwanie uczestników;
  • prowadzenie zajęć w zakresie terapii zajęciowej;
  • zapewnienie rehabilitacji społecznej uczestnikom ŚDS poprzez:
- podtrzymywanie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia,
- podejmowanie działań w celu przygotowania do podjęcia pracy,
- pomoc w uzyskiwaniu odpowiedniego zatrudnienia;
  • opracowanie pisemnego programu działalności domu, planu pracy domu oraz   regulaminu organizacyjnego ŚDS;
  • dążenie do pełnej integracji społecznej osób niepełnosprawnych poprzez ich aktywne uczestnictwo w życiu publicznym, społecznym, kulturalnym, artystycznym, sportowym oraz rekreacji i turystyce odpowiedniej do zainteresowań i potrzeb;
  • prowadzenie oszczędnej i racjonalnej gospodarki środkami finansowymi;
  • dbałość o bezpieczne i higieniczne warunki pobytu w ŚDS;
  • sprawowanie sprawozdawczości jednostki;

4.
Warunki pracy
Środowiskowy Dom Samopomocy w Spiach rozpocznie działalność w miesiącu grudniu 2012r.
Sposób zatrudnienia - umowa o pracę
Wymiar czasu pracy – pełny etat
Miejsce pracy – Środowiskowy Dom Samopomocy w Spiach.

5. Wymagane dokumenty:
  • list motywacyjny;
  • życiorys (CV) z przebiegiem dotychczasowej nauki i pracy zawodowej;
  • kserokopia potwierdzona za zgodność kopii z oryginałem dokumentów poświadczający wykształcenie i specjalizację z zakresu organizacji pomocy społecznej;
  • kserokopia świadectw pracy i inne dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności, opinie z poprzednich miejsc pracy (potwierdzone za zgodność kopii z oryginałem);
  • oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na kierowniczym stanowisku urzędniczym;
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
  • rekomendacje, referencje;

6. Termin i miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Dzikowiec, bądź pocztą na adres:
Urząd Gminy Dzikowiec,
Dzikowiec 2
36-122 Dzikowiec
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko – kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w Spiach”, w terminie do dnia 29 października 2012r., do godz. 14:00.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy w Dzikowcu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacje o wyniku naboru będzie umieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej, na stronie Urzędu Gminy Dzikowiec http://www.dzikowiec.itl.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.

7. Inne informacje
Dla oceny aplikacji zostanie powołana komisja, która także może zaprosić kandydatów na rozmowę kwalifikacyjną.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną poinformowane pisemnie lub telefoniczne.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w naborze dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29. 08. 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz z ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458)”.
Powyższa klauzula musi być dodatkowo opatrzona własnoręcznym podpisem.




Dzikowiec, 15.10.2012r.                                         Wójt Gminy Dzikowiec
                                                                             mgr Krzysztof Klecha