I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dzikowcu, 36-122 Dzikowiec 2, woj. podkarpackie, tel./fax 17 7442 107
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ośrodek Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOŻYWIANIESZKOŁACH w 2012 ROKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Przedmiotem zamówieniajest usługa polegająca na codziennym przygotowaniu, gotowaniu oraz wydaniu w szkołach na terenie gminy Dzikowiec gorących posiłków uczniom oraz osobom dorosłym w godzinach od 1000 do 1400. Przedmiot usługi będzie realizowany ze środków Ośrodka Pomocy Społecznej w ramach programu „Pomoc państwa w zakresie dożywiania" w tym :
a) Przygotowanie, gotowanie oraz wydanie podopiecznym GOPS i uczniom w szkole jednego jednodaniowego gorącego posiłku dziennie dla wytypowanych przez GOPS osób dożywianych w Zespołach Szkół w Dzikowcu i Wilczej Woli, Publicznych Szkołach Podstawowych w Lipnicy, Mechowcu, Kopciach i Spiach oraz Przedszkolu Samorządowym w Mechowcu zgodnie z zestawieniem posiłków stanowiącym załącznik Nr 6 (2 x zupa, 3 x drugie danie w tygodniu), w okresie kolejnych 10 dni posiłki nie mogą się powtarzać. Zakres zamówienia obejmuje350 posiłków dziennie, w dni nauki szkolnej.
b)Przygotowanie śniadania oraz jednego dwudaniowego gorącego posiłku dla wytypowanych przez GOPS osób dożywianych w Przedszkolu Samorządowym w Dzikowcu, zgodnie z zestawieniem posiłków stanowiącym załącznik Nr 6 ( codziennie: śniadanie oraz zupa,+ drugie danie. Posiłkiw okresie kolejnych 10 dni nie mogą się powtarzać). Zakres zamówienia obejmuje około 15 posiłków.
c)Przygotowanie i gotowanieposiłkówwinno odbywać się w kuchniach szkolnych na tereniegminyDzikowiec.
d) Spożywanie posiłków przez dzieci winno odbywać się na terenie szkoły w miejscu wskazanym
przez dyrektora szkoły.
e) Warunki najmu kuchniw których odbywaćbędzie się przygotowani i gotowanie posiłków należy uzgodnić z dyrektorami szkół.
f) Na potwierdzenie prawa do dysponowania pomieszczeniami o których mowaw II.1.3 litera e należy przedłożyć umowę najmu na okres od 02.01.2012 do 31.12.2012r.
g) Zamawiający nie dopuszcza podgrzewania i przywozu posiłkówuprzednio przygotowanych poza
kuchniami szkolnymi .
h) Posiłki nie mogą być wydawane w jednorazowych naczyniach.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: W dniach nauki szkolnej od 02.01.2012 roku do 31.12.2012 roku.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wpłaty wadium w niniejszym postępowaniu.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU :
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.
22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie; c) dysponują potencjałem technicznym; d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówieniana podstawie art. 24
ustawy Prawo zamówień publicznych, 3 Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymienione w pkt. 6 SIWZ na zasadzie spełnia lub nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca dostarczy zamawiającemu :
1. Wypełniony i podpisany„Formularz ofertowy”oraz oświadczenia o spełnianiu warunków
określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z 29stycznia 2004 r. Prawozamówień publicznych ( tekstjedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113poz. 759 z późn. zm).oraz dokumenty określone w pkt. od.6.2 do 6.3.
2.Wykonawca spełni warunek określony w pkt.5.1 lit. A) specyfikacji, jeżeli wraz z ofertą złoży
aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy .
3.Wykonawca spełni warunek określony w pkt.5.1 lit. B) specyfikacji, jeżeli wraz z ofertą złoży wykaz usług wykonanych dla uczniów w szkołach, w ilości, co najmniej 500 średnio dziennie, przez co najmniej 3 miesiące w ciągu ostatnich 3 lat, których ilość, rodzaj, wartość i jakośćodpowiada przedmiotowi zamówienia .
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usługi, z których wynikać będzie ilość, jakość ,wartość , rodzaj świadczonej usługi i czas realizacji .
4.Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt.5.1 lit. C) specyfikacji, zamawiający żąda dowodu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalnościna kwotę min.30.000,00 zł.
5.Umowa najmu pomieszczeń o której mowa w pkt.II.1.3) litera f .
6.Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
7.Oferta winna zawierać wskazania części zamówienia, której wykonanie oferent powierzy podwykonawcom.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT :
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena – 100%
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE:
IV.3.1)Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia :www.dzikowiec.itl.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia stanowiącą załącznik do ogłoszenia można uzyskać pod adresem:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej 36-122 Dzikowiec 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:23 grudnia 2011godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznejw Dzikowcu., pokój nr 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).