UG Dzikowiec
Baner głowny strony UG Dzikowiec Strona ministerstwa
Normalna wielkość czcionki
Średnia czcionka
Duża czcionka
Kontrast 2
    AKTUALNOŚCI


Osoba odpowiedzialna za treść: Kierownik Urszula Hahn
Osoba publikująca: Admin BIP
Data publikacji: 2011-12-16
 
Grupa: AKTUALNOŚCI
Nr pozycji 173
Nazwa pozycji Ogłoszenie o zamówieniu - usługi pn.
Opis
DOŻYWIANIE W SZKOŁACH  W 2012 ROKU


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -  USŁUGI

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

  • SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dzikowcu, 36-122 Dzikowiec 2, woj. podkarpackie, tel./fax 17 7442 107

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ośrodek Pomocy Społecznej.

  • SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:                                        

                   DOŻYWIANIE    SZKOŁACH w 2012  ROKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na codziennym przygotowaniu, gotowaniu oraz wydaniu
w szkołach na terenie gminy Dzikowiec gorących posiłków uczniom oraz osobom dorosłym w godzinach od 1000 do 1400. Przedmiot usługi będzie realizowany ze środków Ośrodka Pomocy Społecznej w ramach programu „Pomoc państwa w zakresie dożywiania" w tym :

a) Przygotowanie, gotowanie  oraz wydanie podopiecznym GOPS i uczniom w szkole jednego jednodaniowego gorącego posiłku dziennie dla wytypowanych przez GOPS osób dożywianych w Zespołach Szkół w Dzikowcu i Wilczej Woli, Publicznych Szkołach Podstawowych w Lipnicy, Mechowcu, Kopciach i Spiach oraz Przedszkolu Samorządowym w Mechowcu zgodnie z zestawieniem posiłków stanowiącym załącznik Nr 6 (2 x zupa, 3 x drugie danie w tygodniu), w okresie kolejnych 10 dni posiłki nie mogą się powtarzać. Zakres zamówienia obejmuje  350 posiłków dziennie, w dni nauki szkolnej.

b)  Przygotowanie śniadania oraz jednego dwudaniowego gorącego posiłku dla wytypowanych przez GOPS osób dożywianych w Przedszkolu Samorządowym w Dzikowcu, zgodnie z zestawieniem posiłków stanowiącym załącznik Nr 6 ( codziennie: śniadanie oraz zupa,+ drugie danie. Posiłki                    w okresie kolejnych 10 dni nie mogą się powtarzać). Zakres zamówienia obejmuje około 15 posiłków.

c)Przygotowanie i gotowanie   posiłków  winno odbywać się w kuchniach szkolnych na terenie  gminy  Dzikowiec.

d)  Spożywanie posiłków przez dzieci  winno odbywać się na terenie szkoły w miejscu wskazanym   

 przez dyrektora  szkoły.

e) Warunki najmu kuchni  w których odbywać  będzie się przygotowani i gotowanie  posiłków należy uzgodnić z dyrektorami szkół.

f) Na potwierdzenie prawa do dysponowania pomieszczeniami o których mowa  w II.1.3 litera e należy przedłożyć umowę najmu  na okres od  02.01.2012 do 31.12.2012r.

g) Zamawiający nie dopuszcza podgrzewania i przywozu posiłków  uprzednio przygotowanych poza

kuchniami szkolnymi .

h) Posiłki nie mogą być wydawane w jednorazowych naczyniach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

55.52.31.00 -
Usługi w zakresie posiłków szkolnych
55.32.10.00 -
Usługi przygotowywania posiłków
55.32.20.00 -
Usługi gotowania posiłków
55.32.00.00 -
Usługi podawania posiłków

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: W dniach nauki szkolnej od 02.01.2012 roku do 31.12.2012 roku.

  • SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wpłaty wadium w niniejszym postępowaniu.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU :

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.  

     22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy  

     nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie;
c) dysponują potencjałem technicznym;
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

2.  Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24    

     ustawy Prawo zamówień publicznych,
3 Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu
   o dokumenty wymienione w pkt. 6 SIWZ na zasadzie spełnia lub nie spełnia.

 

 

 

 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca dostarczy zamawiającemu :

 

1. Wypełniony i podpisany  „Formularz ofertowy”  oraz oświadczenia o spełnianiu warunków

określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z 29  stycznia 2004 r. Prawo  zamówień publicznych ( tekst    jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113  poz. 759 z późn. zm).oraz dokumenty określone w pkt. od.6.2 do  6.3.

2.Wykonawca spełni warunek określony w pkt.5.1 lit. A) specyfikacji, jeżeli wraz z ofertą złoży

 aktualny odpis z właściwego rejestru  jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy .

3.Wykonawca spełni warunek określony w pkt.5.1 lit. B) specyfikacji, jeżeli wraz z ofertą złoży wykaz usług wykonanych dla uczniów w szkołach, w ilości, co najmniej 500 średnio dziennie, przez co najmniej 3 miesiące w ciągu ostatnich 3 lat, których ilość, rodzaj, wartość i jakość  odpowiada przedmiotowi zamówienia .

Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usługi, z których wynikać będzie ilość, jakość ,wartość , rodzaj świadczonej usługi i czas realizacji .

4.Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt.5.1 lit. C) specyfikacji, zamawiający żąda dowodu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  na kwotę min.30.000,00 zł.

5.Umowa najmu pomieszczeń o której mowa w pkt.II.1.3) litera f .

6.Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

7.Oferta winna zawierać wskazania części zamówienia, której wykonanie oferent powierzy podwykonawcom.

 

  • SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT :

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena – 100%

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE:

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia :  www.dzikowiec.itl.pl/bip  

Specyfikację istotnych warunków zamówienia stanowiącą załącznik do ogłoszenia można uzyskać pod adresem:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
            36-122 Dzikowiec 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:   23 grudnia 2011  godzina 10:00, miejsce:  Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej                      w Dzikowcu., pokój nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Data publikacji 2011-12-16
 

Załączniki:
 1. SIWZ - dożywianie na rok 2012
 2. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

  Ilość odwiedzin: 67838