UG Dzikowiec
Baner głowny strony UG Dzikowiec Strona ministerstwa
Normalna wielkość czcionki
Średnia czcionka
Duża czcionka
Kontrast 2
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na dożywianie uczniów w Gminie Dzikowiec.
Drukuj 


Przetarg na:

1.Przygotowanie oraz wydanie uczniom w stołówce szkolnej jednego jednodaniowego gorącego posiłku dziennie dla wytypowanych przez   GOPS osób dożywianych w Zespole Szkół w Dzikowcu i Publicznej Szkole Podstawowej w Lipnicy.
2.Przygotowanie śniadania oraz jednego dwudaniowego gorącego posiłku dla wytypowanych przez GOPS osób dożywianych w Przedszkolu   Samorządowym w Dzikowcu.
3.Przygotowanie jednego jednodaniowego gorącego posiłku dziennie dla wytypowanych przez GOPS osób dożywianych w Zespole Szkół w Wilczej Woli i Publicznych Szkołach Podstawowych: Spie, Kopcie, Mechowiec oraz w Przedszkolu Samorządowym w Mechowcu.
 

OPS-8125/d(1)2011/doż.                                                              Dzikowiec dn. 2011.01.17.
 

                                            Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na:
 
1. Przygotowanie oraz wydanie uczniom w stołówce szkolnej jednego jednodaniowego     gorącego posiłku dziennie dla wytypowanych przez GOPS osób dożywianych w
Zespole Szkół w Dzikowcu i Publicznej Szkole Podstawowej w Lipnicy.
2. Przygotowanie śniadania oraz jednego dwudaniowego gorącego posiłku dla wytypowanych przez GOPS osób dożywianych w Przedszkolu Samorządowym w Dzikowcu.
3. Przygotowanie jednego jednodaniowego gorącego posiłku dziennie dla wytypowanych przez GOPS osób dożywianych w Zespole Szkół w Wilczej Woli i Publicznych    
Szkołach Podstawowych: Spie, Kopcie, Mechowiec oraz w Przedszkolu Samorządowym w Mechowcu.

I. Zamawiający: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dzikowcu, 36-122 Dzikowiec 2, tel.17-744-21-07, fax 17-744-21-07 zgodnie z art.39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r, Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r, Nr 223 poz.1655  z późn. zm.)

Kod CPV:  55.52.40.00-9

stosownie do specyfikacji istotnych warunków zamówienia umieszczonej na stronie internetowej zamawiającego – www.dzikowiec.itl.pl/bip

II. Przedmiot zamówienia :

1. Przygotowanie w kuchni szkolnej oraz wydanie uczniom w stołówce szkolnej jednego jednodaniowego gorącego posiłku dziennie dla wytypowanych przez GOPS osób
dożywianych w Zespole Szkół w Dzikowcu i Publicznej Szkole Podstawowej w Lipnicy, zgodnie z zestawieniem posiłków stanowiącym załącznik Nr 4 (2 x zupa,3 x drugie danie w tygodniu i w okresie kolejnych 10 dni nie mogą się powtarzać). Zakres zamówienia obejmuje około 150  posiłków.
2. Przygotowanie śniadania oraz jednego dwudaniowego gorącego posiłku dla wytypowanych przez GOPS osób dożywianych w Przedszkolu Samorządowym w Dzikowcu, zgodnie z zestawieniem posiłków stanowiącym załącznik Nr 4 ( codziennie: śniadanie oraz zupa,+ drugie danie. Posiłki w okresie kolejnych 10 dni nie mogą się powtarzać). Zakres zamówienia obejmuje około 13 posiłków.
3. Przygotowanie jednego jednodaniowego gorącego posiłku dziennie dla wytypowanych przez GOPS osób dożywianych w Zespole Szkół w Wilczej Woli i Publicznych Szkołach Podstawowych: Spie, Kopcie, Mechowiec oraz w Przedszkolu Samorządowym w Mechowcu, zgodnie z zestawieniem posiłków stanowiącym załącznik Nr 4 (2 x zupa,3 x drugie danie w tygodniu i w okresie kolejnych 10 dni nie mogą się powtarzać). Zakres zamówienia obejmuje około 150  posiłków.
4. Cena gorącego posiłku powinna obejmować wszystkie koszty produktów na posiłek, koszty jego przygotowania i wydania + Vat . Jadłospis dzienny  zawierający gramaturę oraz kaloryczność posiłków stanowi załącznik do SIWZ.
5. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać w siedzibie Zamawiającego.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
8. Zamawiający do niniejszego zamówienia nie będzie stosował aukcji elektronicznej oraz nie stanowi też dynamicznego systemu zakupów.
9. Zamawiający nie będzie zawierał umowy ramowej
10. Wniesienie wadium nie jest wymagane
11. Zleceniodawca nie przewiduje wypłacania zaliczek na poczet wykonania zamówienia
12. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko do Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
13. W składaniu ofert mogą brać udział także podmioty zagraniczne ,po spełnieniu warunków określonych w pkt. X podpunkt 5 SIWZ

III. Przewidywany termin realizacji zamówienia: w dniach nauki szkolnej od 01.02.2011r. do 22.06.2011r.

IV. Warunki udziału w postępowaniu :
  O zamówienie mogą się ubiegać oferenci, którzy spełniają następujące warunki :
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- prowadzą działalność  w zakresie (PKD; przygotowanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych catering ).
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych
Ocena spełniania w/w warunków będzie odbywała się na zasadzie oświadczeń złożonych przez Oferenta zgodnie z wzorami określonymi w SIWZ i aktualnego zaświadczenia oprowadzeniu działalności gospodarczej bądź aktualnego odpisu z KRS w oparciu o formułę spełnia – nie spełnia.
 
V. Uprawnionym do kontaktów z oferentami jest : Pani Urszula Hahn tel. 17- 7442107.

VI. Miejsce i termin składania ofert : Ofertę należy przygotować na formularzu oferty (załącznik Nr 1 zgodnie z jego treścią ) i składać : w terminie do dnia 24 stycznia 2011r, do godz. 15:00 w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Dzikowcu, 36 -122 Dzikowiec 2 lub przesłać pocztą na adres zamawiającego: GOPS w Dzikowcu, 36 – 122 Dzikowiec 2.
Oferty ,które wpłyną do Zamawiającego za pośrednictwem Poczty Polskiej lub innej firmy kurierskiej po terminie wyznaczonym będą zwrócone bez otwierania. Oferty przesłane faksem nie będą rozpatrywane.

1.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24 stycznia 2011r, o godz. 15:00 - sala konferencyjna Urzędu Gminy Dzikowiec.
2.Oferenci mogą być obecni przy otwieraniu ofert w części jawnej.
3.Część jawna obejmuje odczytanie nazw firm i adresów oferentów, cen ofert, warunków
   Płatności. Bezpośrednio przed otwarciem ofert, Zamawiający poda kwotę jaką zamierza
   przeznaczyć na finansowanie zamówienia.
4.Sprawdzanie ważności ofert (spełnienie warunków wymaganych od oferentów następnie
   merytoryczna ocena dokonywana będzie w trakcie posiedzeń niejawnych ).

VII. Kryteria oceny oferty:
-Zamówienie zostanie udzielone  oferentowi który zaoferuje najniższą cenę spośród ofert spełniających warunki przetargu. Kryterium cena-100%.
-O wyniku przetargu oferenci zostaną powiadomieni pisemnie.
-Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu, w przypadkach przewidzianych w ustawie prawo zamówień publicznych.

VIII. Termin związania ofertą :termin związania ofertą wynosi 30 dni.

IX.Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 i 7 lub art.134 ust.6 pkt.3 i 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych
Zamawiający nie przewiduje udzielenia wykonawcy zamówień uzupełniających .



Załącznik:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia do pobrania plik.doc (pobierz)






  Ilość odwiedzin: 67838