UG Dzikowiec
Baner głowny strony UG Dzikowiec Strona ministerstwa
Normalna wielkość czcionki
Średnia czcionka
Duża czcionka
Kontrast 1
Ogłoszenie: Dożywianie w szkołach na terenie Gminy Dzikowiec w 2013r.
Drukuj 


Dzikowiec 2: DOŻYWIANIE W SZKOŁACH NA TERENIE GMINY DZIKOWIEC w 2013 ROKU
Numer ogłoszenia: 265709 - 2012; data zamieszczenia: 14.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , 36-122 Dzikowiec 2, woj. podkarpackie, tel. 17 7442 107, faks 17 7442 107.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOŻYWIANIE W SZKOŁACH NA TERENIE GMINY DZIKOWIEC w 2013 ROKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.3.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na codziennym przygotowaniu, gotowaniu oraz wydaniu w szkołach na terenie gminy Dzikowiec gorących posiłków uczniom oraz osobom dorosłym w godzinach od 8.30 do 13.30. Przedmiot usługi będzie realizowany ze środków Ośrodka Pomocy Społecznej w ramach programu Pomoc państwa w zakresie dożywiania w tym : a) Przygotowanie, gotowanie oraz wydanie podopiecznym GOPS i uczniom w szkole jednego jednodaniowego gorącego posiłku dziennie dla wytypowanych przez GOPS osób dożywianych w Zespołach Szkół w Dzikowcu i Wilczej Woli, Publicznych Szkołach Podstawowych w Lipnicy, Mechowcu, Kopciach i Spiach oraz Przedszkolu Samorządowym w Mechowcu zgodnie z zestawieniem posiłków stanowiącym załącznik Nr 7 do SIWZ (2 x zupa, 3 x drugie danie w tygodniu), w okresie kolejnych 10 dni posiłki nie mogą się powtarzać. Zakres zamówienia obejmuje 330 posiłków dziennie, w dni nauki szkolnej. b) Przygotowanie śniadania oraz jednego dwudaniowego gorącego posiłku dziennie dla wytypowanych przez GOPS dzieci dożywianych w Przedszkolu Samorządowym w Dzikowcu, zgodnie z zestawieniem posiłków stanowiącym załącznik Nr 7 do SIWZ ( codziennie: śniadanie oraz zupa + drugie danie i kompot) Posiłki w okresie kolejnych 10 dni nie mogą się powtarzać). Zakres zamówienia obejmuje 13 posiłków. 1.3.2 Przygotowanie i gotowanie posiłków winno odbywać się w kuchniach szkolnych na terenie gminy Dzikowiec. 1.3.3 Spożywanie posiłków przez dzieci winno odbywać się na terenie szkół , w miejscu wskazanym przez dyrektora szkoły. 1.3.4 Warunki najmu kuchni w których odbywać będzie się przygotowani i gotowanie posiłków należy uzgodnić z dyrektorami szkół. 1.3.5 Na potwierdzenie dysponowania pomieszczeniami o których mowa w punkcie 1.3.3 i 1.3.4 należy przedłożyć oświadczenie ,że Wykonawca będzie dysponował pomieszczeniami w okresie realizacji zamówienia. 1.3.6 Zamawiający nie dopuszcza podgrzewania i przywozu posiłków uprzednio przygotowanych poza kuchniami szkolnymi . 1.3.7 Posiłki nie mogą być wydawane w jednorazowych naczyniach. 1.3.8 Posiłki mają być podawane dzieciom w naczyniach wraz ze sztućcami będących własnością szkoły, a osobom starszym w termosach będących własnością GOPS. Brudne naczynia mają być uprzątnięte, umyte i wyparzone przez wykonawcę natychmiast po spożyciu posiłku. 3.1.9 Posiłki muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego oraz przygotowane zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2006 roku Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. 1.3.10 Ilość posiłków została określona szacunkowo na podstawie danych z GOPS i może ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu ). Powyższa okoliczność nie może być powodem zerwania umowy bądź też powodem zmiany ceny posiłków.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.32.10.00-6, 55.32.20.00-3, 55.32.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu z tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże ,że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie : wykonał minimum 1 usługę o porównywalnym charakterze z przedmiotem zamówienia, przygotowując i wydając przynajmniej 500 posiłków średnio dziennie przez okres, co najmniej 3 miesięcy dla uczniów w szkołach z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia. Zamawiający żąda od Wykonawca przedłożenia oświadczenie dotyczącego dysponowania pomieszczeniami o których mowa w punkcie 3.1.7 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu z tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie: - dowodu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 30.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia dołącza wzór umowy (załącznik Nr 6), zawierający warunki, na jakich pomiędzy zmawiającym a wykonawcą zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego. Wzór umowy, parafowany przez upoważnionego przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania wykonawcy, należy załączyć do składanej oferty.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dzikowiec.itl.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dzikowcu 36-122 Dzikowiec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dzikowcu 36-122 Dzikowiec pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatk





Załączniki:
 1. SIWZ
 2. Zapytanie dotyczące dożywiania w 2013r.
 3. Wyjaśnienia dotyczące dożywiania w 2013r.
 4. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

  Ilość odwiedzin: 67828