Numer identyfikacyjny ______________________________
SEKCJA I:Zamawiający
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego
Nazwa
GMINA DZIKOWIEC
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów
JÓZEF TĘCZA
Adres
Dzikowiec 2
Kod pocztowy
36-122
Miejscowość
Dzikowiec
Województwo
PODKARPACKIE
Telefon
017 2274-508
Faks
017 2274-508
Poczta elektroniczna (e-mail)
ugdzikowiec@dzikowiec.itl.pl
Adres internetowy (URL)
www.dzikowiec.itl.pl/bip
I.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje
Taki jak w pkt. I.1Jeśli inny, wykorzystać załącznik A
I.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia
Taki jak w pkt. I.1Jeśli inny, wykorzystać załącznik A
I.4) Adres, pod który należy przesyłać oferty / wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Taki jak w pkt. I.1Jeśli inny, wykorzystać załącznik A
SEkcja II: przedmiot zamówienia
II.1) Opis
II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego
Przebudowa budynku Domu Kultury na potrzeby Samorządowego Centrum Kultury i Biblioteki w Dzikowcu.
II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku Domu Kultury na potrzeby Samorządowego Centrum Kultury i Biblioteki w Dzikowcu. Prace będą prowadzone w trzech etapach:etap I roboty remontowe parteru i piętra budynku, etap II wymiana instalacji wod.-kan., c.o. kotłowni i instalacji elektrycznej oraz wyposażenie, etap III wykonanie elewacji zewnętrznej i malowanie dachu.
II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw
DZIKOWIEC
II.1.5) Nomenklatura
II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Główny przedmiot
45.00.00.00-7
Dodatkowe przedmioty
45.40.00.00-145.33.00.00-9
45.33.11.00-7
45.33.11.10-0
45.31.60.00-5
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
NIETAK
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
NIE TAK
II.2) Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy)
Zamówienie powyżej 60.000 EURO
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania
Okres w miesiącach i/ lub w dniach (licząc od daty udzielenia zamówienia)
lub:Data rozpoczęcia // i/ lub zakończenia 10/06/2007 (dd/mm/rrrr)
SEkcja III: informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1) Wymagane wadium
10.000,00 zł.
III.2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
-spełniają wymogi art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
-nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1Prawa zamówień publicznych,
-udokumentują wykonanie (oddanie do użytku) w ciągu ostatnich 5 lat minimum 3 inwestycji o charakterze i złożoności porównywalnej z niniejszym zamówieniem, o wartości minimum750 000,00 zł(bez podatku VAT),
- udzielą 36-miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia.
SEKCJA IV: TRYBY
IV.1) tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony
Przetarg ograniczony
Negocjacje z ogłoszeniem
IV.1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia(o ile dotyczy)
Numer ogłoszenia w spisie BZP
Nr poz. z // (dd/mm/rrrr)
IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy)
Liczba lub:Minimum / Maksimum
IV.2) Kryteria oceny ofert
A)Najniższa cena
lub
B)Cena oraz dodatkowe kryteria i ich wagi:
1.- %
2.- %
3.- %
4.- %
5.- %
6.- %
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień
Dostępne do25/11/2005(dd/mm/rrrr)
Cena (o ile dotyczy) 25,00 zł.
IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w zależności od tego, czy stosuje się tryb przetargu nieograniczonego, ograniczonego czy negocjacji z ogłoszeniem)
25/11/2005(dd/mm/rrrr)
Godzina 10:00 (gg:mm)
IV.3.3) Termin związania ofertą (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego)
Do // (dd/mm/rrrr) lub miesięcy i/ lub 60dni od ostatecznego terminu składania ofert
IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
Data 25/11/2005 (dd/mm/rrrr)Godzina 10:15 (gg:mm)
Miejsce Gmina Dzikowiec ,sala narad pokój nr 22.
SEKCJA V: INNE INFORMACJE
V.1) Czy zamówienie dotyczy projektu / programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej?
NIETAK
Jeśli tak, wskazać projekt/ program oraz wszelkie pomocne odniesienia
Sektorowy Program Operacyjny „Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006”. Priorytet: Zrównoważony rozwój obszarów wiejskich. Działanie: Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego.
V.2) Data wysłania ogłoszenia 28/09/2005 (dd/mm/rrrr)
ZAŁĄCZNIK A
1.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje