Na podstawie art. 54 ust 2. ustawy o finansach publicznych (Dz.U. z 2009 r. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.) oraz art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008 r. Nr 223, poz.1458 z późn. zm.)
p.o. kierownik
Środowiskowego Domu Samopomocy w Spiach, Wilcza Wola 29 A, 36-121 Wilcza Wola
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze – główny księgowy.
Wymiar zatrudnienia: ¼ etatu
Rodzaj umowy – umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia.
Miejsce wykonywania pracy – Środowiskowy Dom Samopomocy w Spiach.
1.Wymagania niezbędne dla osoby ubiegającej się o stanowisko głównego księgowego:
1) posiada obywatelstwo polskie;
2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
3) nie była prawomocnie skazana za przestępstwo: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe, a także nie była karana za przestępstwo umyślne;
4) spełnia jeden z poniższych warunków kalifikacji zawodowych:
a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów;
d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
2.Wymagania dodatkowe:
1) Znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych;
2) Znajomość i obsługa programów komputerowych pakietu MS Office.
3) Znajomość przepisów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;
4) Umiejętność pracy w zintegrowanych systemach informatycznych, w tym programów księgowych, sprawozdawczych i bankowych;
5) Posiada ogólną znajomość zasad finansowania na szczeblu organizacyjnej jednostki samorządowe;
6) Posiada umiejętność sporządzania analiz danych statystycznych, tworzenia prognoz, zestawień, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia;
7) Posiada cechy osobowości takie jak: komunikatywność, dyskrecja, konsekwencja w realizowaniu zadań, dokładność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, terminowość, umiejętność korzystania z przepisów prawa, nieposzlakowana opinia, wysoka kultura osobista.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Odpowiedzialność za gospodarkę finansową i majątkową ŚDS.
2) Dekretowanie dowodów księgowych.
3) Terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej.
4) Prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi.
5) Przeprowadzanie okresowej kontroli kont.
6) Wprowadzanie i wysyłanie przelewów za faktury.
7) Sporządzanie list płac i innych dokumentów finansowych.
8) Opracowywanie projektów finansowych.
9) Księgowanie faktur gotówkowych.
10) Sporządzanie deklaracji ZUS, deklaracji podatkowej od osób fizycznych od wszystkich typów wynagrodzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami.
11) Prowadzenie księgi rachunkowej i kont księgowych składników majątkowych.
12) Prowadzenie ewidencji składników majątkowych w księgach inwentarzowych.
13) Sporządzanie bieżących i okresowych analiz budżetu oraz miesięcznych informacji o aktualnym poziomie finansowania poszczególnych zadań.
14) Prowadzenie rozliczeń na koncie środków specjalnych i funduszu świadczeń socjalnych.
15) Sporządzanie sprawozdań finansowych i budżetowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
16) Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych;
17) Prowadzenie spraw kadrowych związanych ze stosunkiem pracy.
18) Prowadzenie ewidencji dowodów obecności w pracy, urlopów pracowniczych i zwolnień lekarskich.
19) Ewidencjonowanie i rozliczanie delegacji służbowych.
20) Sporządzanie zaświadczeń dotyczących wielkości wynagrodzeń do celów emerytalnych i innych.
4. Wymagane dokumenty i oświadczenia :
1) życiorys (CV);
2) list motywacyjny;
3) kopia dokumentów potwierdzających zatrudnienie i wykształcenie;
4) kwestionariusz osobowy;
5) ksero dowodu osobistego;
6) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
7) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione z winy umyślnej;
8) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
CV oraz list motywacyjny powinien być opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) i własnoręcznym podpisem.
5. Zasady rekrutacji :
Wyboru kandydata dokonuje komisja rekrutacyjna po przeprowadzeniu wstępnej selekcji oraz selekcji merytorycznej, która może obejmować rozmowę kwalifikacyjną.
6. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Wymagane dokumenty z dopiskiem „ Dotyczy naboru na wolne stanowisko – Główny Księgowy Środowiskowego Domu Samopomocy w Spiach” należy składać osobiście w siedzibie placówki w terminie do dnia 1 marca 2013 r. do godz. 14:00 (decyduje data wpływu).
lub przesłać na adres :
Środowiskowy Dom Samopomocy w Spiach
Wilcza Wola 29 A
36-121 Wilcza Wola
Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpoznawane i zostaną zwrócone zainteresowanym.
Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne oraz informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Dzikowiec oraz na tablicy informacyjnej ŚDS w Spiach.