UG Dzikowiec
Baner głowny strony UG Dzikowiec Strona ministerstwa
Normalna wielkość czcionki
Średnia czcionka
Duża czcionka
Kontrast 2
     URZĄD GMINY
 
  Grupa:   URZĄD GMINY
  Nr pozycji   96
  Nazwa pozycji   Przetarg nieograniczony na rozbudowę ZS w Dzikowcu + wyjaśnienie SIWZ (załącznik)
 

Dzikowiec, dnia 27.03.2009r.   

IN.341/2/09

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

1.    Nazwa i adres zamawiającego:

       Gmina Dzikowiec,  36-122 Dzikowiec 2

       tel./fax   0-17  2274-508, 7442-109

2.    Tryb udzielenia zamówienia:  przetarg nieograniczony .

        Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej

        poniżej progów    ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8  ustawy - Prawo zamówień

        publicznych.

3.    Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

       Specyfikację istotnych warunków zamówienia  można:

a.    pobrać ze strony internetowej  www.dzikowiec.itl.pl/bip zakładka: Przetargi

b.  odebrać bezpłatnie w siedzibie zamawiającego:

 - osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami jest: Józef Tęcza                                      

     tel./fax. (0-17) 2274-508, e-mail: jtecza@vp.pl

4.     Opis przedmiotu zamówienia:

        Rozbudowa Zespołu Szkół im. Ks. Prałata Stanisława Sudoła w Dzikowcu o segment

        dydaktyczno-przedszkolny.

        Główny przedmiot CPV 45000000-7,

          45332200-5,45332300-6,45310000-3,45333000-0,45320000-6  

           Nie dopuszcza się składania ofert częściowych .

5.    Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej .      

6.    Termin wykonania zamówienia - 30.08.2010 r.

7.    Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich

       spełniania:

7.1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

    a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli

        ustawy  nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

    b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym

        i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie

        innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do

       wykonania zamówienia.

   c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

   d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

   e) udzielą gwarancji na wykonane roboty –  36 miesięcy.

   f) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

   g) posiadają dostęp do środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą

       niż 500.000,00 zł;

   h) udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania,

       a jeżeli okres    prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:   dwa zadania

       inwestycyjne polegające na wykonaniu obiektów budowlanych  odpowiadających

       swoim  rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia

       o wartości  robót minimum 700.000,00 zł brutto każda oraz załączą dokumenty

       potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.

   i)  przedstawią dokumenty  stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć

       w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia oraz  że zostały

       wpisane do okręgowej izby samorządu zawodowego

   j)  spełniają warunki i wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków  zamówienia

        i ustawie Prawo zamówień publicznych.

       Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych dokumentów.

7.2. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia             spełniania warunków:

  a.  oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z 29

       stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223

       poz. 1655 z późn. zm.) - załącznik nr 2 do SIWZ

b.    oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.  

       1  i 2 Pzp – załącznik nr 3 do SIWZ,

c.    aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do

       ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do

       rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie

      wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

d.  wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć

     w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji

     niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich

     czynności - wg wzoru określonego w załączniku Nr 4 do SIWZ,

e.   przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych

     do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w podpunkcie e

     wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (jako zał. Nr 4a).

f.  dokumenty (uprawnienia), stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać

     zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek

     posiadania takich uprawnień – uprawnienia w zakresie każdej z występujących

     w zamówieniu branż, tj.: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz

     dokument stwierdzający przynależność kierownika/ów budowy (robót) do

     Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,

g.  aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,

     że    Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał

     przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych

     płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –

     wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

h. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy

    Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega

    z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał

    przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub

     wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej

     niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

i.  wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres

     prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem

     robotom  budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz

    daty i miejsca wykonania - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5  do SIWZ - do wykazu

     należy dołączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane

     należycie – wymagane jest wykonanie z należytą starannością minimum 2 zamówień

     o wartości nie mniejszej niż  700 000,00 zł  każde brutto,

  j. formularz Cenowy  – wg wzoru stanowiącego zał. nr 6 do SIWZ.

8.    Wadium   -   nie jest wymagane

9.    Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

       Nazwa kryterium:  cena          -       waga kryterium:  100 %

10.    Miejsce i termin składania ofert: 

          Urząd Gminy Dzikowiec, sekretariat  Nr 11

11.    Termin składania ofert:  2009.04.17   godz. 10:00.

12.    Termin otwarcia ofert:   2009.04.17  godz. 10:05.

13.    Termin związania ofertą      -   okres 30 dni

14.    Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

15.    Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

16.    Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.

17.    Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.

         1   pkt. 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt. 3 i 4.

        Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.

18.  Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

        Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych

         z dnia     27.03.2009r.

 

  

                                                                                  Wójt Gminy

                                                                           mgr Krzysztof Klecha

 
  Data publikacji   2009-03-27



Załączniki:
 1. Dokumentacja przetargowa.
 2. Wyjaśnienie specyfikacji
 3. Uzupełnienie siwz z dnia 09.04.2009r.
 4. modyfikacja przedmiaru robót budowlanych
 5. Projekt wykonawczy- elektryka

Osoba, która stworzyła pozycję:  Zastępca Wójta Józef Tęcza
Osoba odpowiedzialna za treść:  Zastępca Wójta Józef Tęcza
 
  Ilość odwiedzin: 67831