UG Dzikowiec
Baner głowny strony UG Dzikowiec Strona ministerstwa
Normalna wielkość czcionki
Średnia czcionka
Duża czcionka
Kontrast 1
     URZĄD GMINY
 
  Grupa:   URZĄD GMINY
  Nr pozycji   115
  Nazwa pozycji   Przetarg nieograniczony na zaciągnięcie kredytu długoterminowego
 
Dzikowiec, dnia 14.09.2009 r. IN.341/10/09 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU 1. Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Dzikowiec, 36-122 Dzikowiec 2 tel./fax 0-17 2274-508, 7442-109 2. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony . Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można: a. pobrać ze strony internetowej www.dzikowiec.itl.pl/bip zakładka: Przetargi b. odebrać bezpłatnie w siedzibie zamawiającego: - osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami jest: Józef Tęcza tel./fax. (0-17) 2274-508, e-mail: jtecza@vp.pl 4. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego na kwotę 2.000.000,00 zł przeznaczonego na zadanie inwestycyjne pod nazwą „ Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z oczyszczalnią ścieków w Wilczej Woli”. Główny przedmiot CPV 66.11.30.00 – 5 Usługi udzielania kredytu Kredyt inwestycyjny zaciąga się na okres 5 lat od 15.10.2009 r. do 15.10.2014 r. Termin spłaty kapitału kredytu w ratach: I rata 15.10.2010 w wysokości 250.000,00 zł II rata 30.09.2011 w wysokości 300.000,00 zł III rata 30.09.2012 w wysokości 350.000,00 zł IV rata 30.05.2013 w wysokości 250.000,00 zł V rata 30.11.2013 w wysokości 250.000,00 zł VI rata 30.05.2014 w wysokości 300.000,00 zł VII rata 15.10.2014 w wysokości 300.000,00 zł Przekazanie kredytu nastąpi 15.10.2009 r. w wysokości 2.000.000,00 zł. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych . 5. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej . 6. Termin wykonania zamówienia – 15.10.2009 r. 7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania: 7.1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. e) spełniają warunki i wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ustawie Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych dokumentów. 7.2. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków: a. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1–3 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) - załącznik nr 2 do SIWZ b. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp – załącznik nr 3 do SIWZ, c. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d. zezwolenie Prezesa NBP na wykonywanie czynności bankowych lub w przypadku banków nieposiadających zezwolenia NBP informacja dotycząca podstawy wykonywania czynności bankowych. e. statut banku i regulamin banku. 8. Wadium - nie jest wymagane 9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Nazwa kryterium: cena - waga kryterium: 100 % 10. Miejsce i termin składania ofert: Urząd Gminy Dzikowiec, sekretariat Nr 11 11. Termin składania ofert: 2009.09.22 godz. 10:00. 12. Termin otwarcia ofert: 2009.09.22 godz. 10:05. 13. Termin związania ofertą - okres 30 dni 14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 15. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 16. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej. 17. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 18. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych z dnia 14 .09.2009 r. Wójt Gminy mgr Krzysztof Klecha
 
  Data publikacji   2009-09-14



Załączniki:
 1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
 2. Załącznik: sprawozdanie
 3. Załącznik: sprawozadanie
 4. Załącznik: sprawozdanie
 5. prognoza długu
 6. Wyjaśnienie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Osoba, która stworzyła pozycję:  Zastępca Wójta Józef Tęcza
Osoba odpowiedzialna za treść:  Zastępca Wójta Józef Tęcza
 
  Ilość odwiedzin: 67824