UG Dzikowiec
Baner głowny strony UG Dzikowiec Strona ministerstwa
Normalna wielkość czcionki
Średnia czcionka
Duża czcionka
Kontrast 1
     URZĄD GMINY
 
  Grupa:   URZĄD GMINY
  Nr pozycji   100
  Nazwa pozycji   Przetarg nieograniczony
 

Dzikowiec, dnia 15.05.2009 r.   

IN.341/5/09

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

1.    Nazwa i adres zamawiającego:

       Gmina Dzikowiec,  36-122 Dzikowiec 2

       tel./fax   0-17  2274-508, 7442-109

2.    Tryb udzielenia zamówienia:  przetarg nieograniczony .

        Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej

        poniżej progów    ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8  ustawy - Prawo zamówień

        publicznych.

3.    Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

       Specyfikację istotnych warunków zamówienia  można:

a.    pobrać ze strony internetowej  www.dzikowiec.itl.pl/bip zakładka: Przetargi

b.  odebrać bezpłatnie w siedzibie zamawiającego:

 - osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami jest: Józef Tęcza                                      

     tel./fax. (0-17) 2274-508, e-mail: jtecza@vp.pl

4.  Opis przedmiotu zamówienia:

      Przedmiotem zamówienia jest wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu

     ,,Moje Boisko- Orlik 2012”w miejscowości Dzikowiec.

       Główny przedmiot CPV  45 21 22 21-1

         Nie dopuszcza się składania ofert częściowych .

5.    Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej .      

6.    Termin wykonania zamówienia – 15.09.2009 r.

7.    Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich

       spełniania:

7.1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

 

a)      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki

              udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

 

       b)   Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy

              i doświadczenia,  dysponowania  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz

             sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad :

 

1)    udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem   

     postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest

     krótszy – w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk

     sportowych (CPV 45 21 22 21-1), w tym: jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią

     z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową (z podaniem ich

     wartości, dat wykonania oraz odbiorców).

       2)  przedstawią dokumenty  stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć

             w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia oraz  że zostały

             wpisane do okręgowej izby samorządu zawodowego

 

a)      dysponowaniem w celu wykonania zamówienia przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności  konstrukcyjno-budowlanej,

b)      instalacyjnej w zakresie sieci,  wodociągowych i kanalizacyjnych,

c)      instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

        3)   ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej

              działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN.

        4)   spełniają warunki i wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków  

               zamówienia  i ustawie Prawo zamówień publicznych.

 

       Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia

       - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach

       (wymaganych  przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

 

 

7.2. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia             spełniania warunków:

 

       Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych

       w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 6

       oraz Załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ.

 

1.            W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy:

 

1)            Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2)            Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

3)            Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

 

2.            W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy:

 

  1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj.    

      przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności

     jest krótszy – w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych (CPV 45 21 22 21-1), w tym: jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ.

2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach:

              1) konstrukcyjno-budowlanej,

              2) instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych,

    3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych

         i elektroenergetycznych.

oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.

 

3.            W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy:

1)        Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN.

Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN.

 

4.      Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych, które należy dołączyć do oferty:

 

A.     Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej:

 

1.      Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub

aprobata techniczna ITB, lub

rekomendacja techniczna ITB, lub

wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej        nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny.

2.      Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.

3.      Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.

4.      Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.

 

B.     Dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej:

1.      Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z Handbook of Test Methods for Football Turf (dostępny na FIFA.com).

2.      Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub

aprobata techniczna ITB, lub

rekomendacja techniczna ITB, lub

wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd lub dokument równoważny.

3.      Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.

4.      Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.

5.      Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą                  nawierzchnię.

8.    Wadium   -  15.000,00 zł ( słownie: piętnaście tysięcy złotych)

9.    Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

       Nazwa kryterium:  cena          -       waga kryterium:  100 %

10.    Miejsce i termin składania ofert: 

          Urząd Gminy Dzikowiec, sekretariat  Nr 11

11.    Termin składania ofert:  2009.06.05   godz. 10:00.

12.    Termin otwarcia ofert:   2009.06.05  godz. 10:05.

13.    Termin związania ofertą      -   okres 30 dni

14.    Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

15.    Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

16.    Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.

17.    Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.

         1   pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4.

        Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.

18.  Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

        Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych

         z dnia    15 .05.2009 r.

 

   Wójt Gminy

mgr Krzysztof Klecha


 
  Data publikacji   2009-05-15



Załączniki:
 1. SIWZ
 2. przedmiar robót boiska
 3. przedmiar robót elektryka
 4. Projekt boiska do piłki nożnej
 5. Zmiana SIWZ
 6. Zmiana przedmiaru robót dot. studzienek kanalizacyjnych

Osoba, która stworzyła pozycję:  Zastępca Wójta Józef Tęcza
Osoba odpowiedzialna za treść:    
 
  Ilość odwiedzin: 67825