UG Dzikowiec
Baner głowny strony UG Dzikowiec Strona ministerstwa
Normalna wielkość czcionki
Średnia czcionka
Duża czcionka
Kontrast 1
     URZĄD GMINY
 
  Grupa:   URZĄD GMINY
  Nr pozycji   94
  Nazwa pozycji   przetarg nieograniczony na wyjazdy edukacyjne
 

Numer sprawy:IN.341/1/09                                                                     Dzikowiec, 2009-02-24

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

I.  Nazwa i adres zamawiającego:

 Gmina Dzikowiec

36-122 Dzikowiec 2

www.dzikowiec.itl.pl

e-mail: ugdzikowiec@dzikowiec.itl.pl

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8  ustawy - Prawo zamówień publicznych.

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.dzikowiec.itl.pl/bip

Osobą upoważnioną do kontaktów z wykonawcami jest Piotr Panek ? Dyrektor Szkoły Podstawowej w Kopciach tel. (017) 7444 740.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego.

 IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

4.1. Przedmiotem zamówienia jest ?Zorganizowanie wyjazdów edukacyjnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki  i Europejskiego Funduszu Społecznego projektu ?Równaj w górę ? program zajęć wyrównawczych i rozwijających? złożonego w ramach Działania nr 9.1, Podziałania 9.1.2 Priorytetu nr IX?.

 

4.2 W ramach zamówienia planuje się zorganizowanie 4 dwudniowych wyjazdów edukacyjnych dla uczniów Szkół Podstawowych z terenu Gminy Dzikowiec (tj, Kopcie, Lipnica, Mechowiec, Spie, Wilcza Wola) w terminie od 01.04.2009 do  31.05.2009r. .

1.      Dwudniowy  wyjazd  edukacyjny do Oceanarium i Muzeum Przyrodniczego w Krakowie.  Przewidywany termin: kwiecień/maj  2009 dla 78 uczestników +6 opiekunów.

2.       Dwudniowy  wyjazd edukacyjny do Ojcowskiego Parku Narodowego. Przewidywany termin: kwiecień/maj  2009r. dla 78 uczestników +6 opiekunów.

3.       Dwudniowy  wyjazd edukacyjny do Świętokrzyskiego Parku Narodowego. Przewidywany termin: kwiecień/maj  2009r. dla 78 uczestników +6 opiekunów. 

4.      Dwudniowy wyjazd edukacyjny do Muzeum Techniki w Tarnowskich Górach dla 40 uczestników +4 opiekunów.

 Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):

60.13.00.00 - 8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób.

63.51.00.00 - 7 Usługi biur podróży i podobne

63.51.10.00 - 4 Organizacja wycieczek

 

4.3 Nie dopuszcza się składania ofert częściowych .

 V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 

 VI. Termin wykonania zamówienia:

Termin wykonania zamówienia  poszczególnych wycieczek został wyznaczony   od 01.04.2009 do  31.05.2009r.

 

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

7.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

5) spełniający warunki i wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ustawie Prawo zamówień publicznych

7.2. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.

7.3. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty i oświadczenia:

1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawa Zamówień Publicznych wykonawca składa:

a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 

b) koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym.

c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu. Zaświadczenie winno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu. Zaświadczenie winno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

e) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1  ustawy oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1i 2 ustawy (według zał. Nr 3 i nr 3 a);

 

2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał  techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) wykonawcy muszą:

a) wykazać się odpowiednim doświadczeniem, tj.: że w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwie usługi organizacji wycieczki krajowej, z których każda o wartość 10.000,00 zł. Usługi te muszą  odpowiadać swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dołączonymi dokumentami potwierdzającymi, iż usługi te zostały wykonane należycie) ? (zgodnie z zał. Nr 4). 

b) przedstawić wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień -  (zgodnie z zał. Nr 5).

c) przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w podpunkcie b) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (jako zał. Nr 5).

d) przedstawić wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony gdy wykonawca będzie dysponował sprawnymi technicznie co najmniej 2 autokarami o standardzie podwyższonym (wc, klimatyzacja, telewizor, nagłośnienie) (jako zał. Nr 6)

d) przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował.

3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony  od odpowiedzialności  cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

 

4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:

1). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wówczas dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

2). W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w punkcie 7.3 ustęp 1 podpunkt a, c,d, e składa każdy z wykonawców oddzielnie. Pozostałe dokumenty mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców albo wspólnie. W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie  art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.

5. Dokumenty, o których mowa w rozdziale VII niniejszej specyfikacji należy przedstawić  w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy.

 

VIII. Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Lp.

Nazwa kryterium

Waga

1

Cena (koszt)

100%

 

 

 

X. Miejsce i termin składania ofert:

1. Oferty należy składać do dnia: 4 marca 2009r. do godz. godz.10.00  w siedzibie zamawiającego w Urzędzie Gminy w Dzikowcu, 36-122 Dzikowiec 2, Sekretariat pok. Nr 11. 

 

2. Oferty zostaną otwarte dnia 4 marca 2009r . o godz. 10.05 w siedzibie zamawiającego w Urzędzie Gminy w Dzikowcu, 36-122 Dzikowiec 2, sala narad pok. Nr 22

XI. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, licząc od ostatniego dnia składania ofert.

XII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje  możliwości zawarcia umowy ramowej.

 

XIII. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

Zamawiający nie ustanowił dynamicznego systemu zakupów.

XIV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Zamawiający nie przewiduje możliwości wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

XV. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt. 3 i 4.

Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.

 

XVI.  Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 23.02.2009r.

 Zorganizowanie wyjazdów edukacyjnych w ramach Programu Operacyjnego  Kapitał  Ludzki i Europejskiego Funduszu Społecznego projektu ?Równaj w górę ? program zajęć wyrównawczych i rozwijających? złożonego w ramach Działania nr 9.1, Podziałania 9.1.2 Priorytetu nr IX .

 

 

 

 

 

 
  Data publikacji   2009-02-24



Załączniki:
 1. Dokumentacja przetargowa

Osoba, która stworzyła pozycję:   Osoba Nieznana 
Osoba odpowiedzialna za treść:  Zastępca Wójta Józef Tęcza
 
  Ilość odwiedzin: 67825