UG Dzikowiec
Baner głowny strony UG Dzikowiec Strona ministerstwa
Normalna wielkość czcionki
Średnia czcionka
Duża czcionka
Kontrast 1
     URZĄD GMINY
 
  Grupa:   URZĄD GMINY
  Nr pozycji   91
  Nazwa pozycji   Przetarg nieograniczony
 

Dzikowiec, dnia  30.10.2008r.   

IN.341/4/08

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

1.    Nazwa i adres zamawiającego:

       Gmina Dzikowiec,  36-122 Dzikowiec 2

       tel./fax   0-17  2274-508, 7442-109

2.    Tryb udzielenia zamówienia:  przetarg nieograniczony .

3.    Opis przedmiotu zamówienia:

        Przedmiotem zamówienia są usługi projektowe na opracowanie projektu budowlano-

        wykonawczego dla zadania pn:?Przebudowa i  rozbudowa stadionu sportowego wraz  

        z zapleczem w Dzikowcu?.

        Główny przedmiot CPV 74232000-4   Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.    Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

       Specyfikację istotnych warunków zamówienia  można:

a.    pobrać ze strony internetowej  www.dzikowiec.itl.pl/bip zakładka: Przetargi

b.  odebrać bezpłatnie w siedzibie zamawiającego:

 - osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami jest: Józef Tęcza                                       

     tel./fax. (0-17) 2274-508, e-mail: jtecza@vp.pl

5.    Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej .

       Nie dopuszcza się składania ofert częściowych .  

6.    Termin wykonania zamówienia - 15.02.2009 r.

7.    Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich

       spełniania:

7.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1÷3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.

          Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655) tj.:
    - posiadają uprawnienia do wykonywania i określonej działalności lub czynności,             

            jeżeli  ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
  - posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym

            i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie

            innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych  do

           wykonania zamówienia;

         - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zmówienia,
b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia    

           2004r. Prawo zamówień publicznych
c) udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania

          o udzielenie zamówienia co najmniej jednej dokumentacji projektowej związanej z budową,

           przebudową lub remontem budynku użyteczności publicznej , której wartość robót

           budowlanych wynosiła  co najmniej 1 000 000,00 zł brutto, zatwierdzonej przez           

           zamawiającego /inwestora/.

       d) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, oraz  

           zapewniają w zespole projektowym udziału co najmniej jednego uprawnionego architekta

           oraz uprawnionych projektantów w następującej specjalności:

           - konstrukcyjno-budowlanej,

           - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych,

             wodociągowych i kanalizacyjnych

           - instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych  oraz elektroenergetycznych.

       Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych dokumentów.

7.2. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia             spełniania warunków:

1.      oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1÷3) ustawy Prawo zamówień publicznych  oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2             ustawy Prawo zamówień publicznych, 

2.      aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji   działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

     dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę , o ile nie wynikają

      z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych;

3.      wykaz opracowanych dokumentacji projektowych związanych z budową, przebudową lub remontem budynku użyteczności publicznej o charakterze przedmiotu zamówienia,                  w  których autorami w zakresie architektury byli członkowie zespołu wykonawcy              ubiegającego się  o zamówienie. 

4.      wykaz zawierający imiona i nazwiska osób, które będą brały udział w pracach projektowych w poszczególnych specjalnościach wraz z ich uprawnieniami budowlanymi określanymi przepisami Prawa budowlanego

6.   zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla ww. osób potwierdzające

      ich przynależność.

8.    Wadium   -   nie jest wymagane

9.    Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

       Nazwa kryterium:  cena          -       waga kryterium:  100 %

10.    Miejsce i termin składania ofert: 

          Urząd Gminy Dzikowiec, sekretariat  Nr 11

11.    Termin składania ofert:  2008.11.10  godz. 9:00.

12.    Termin otwarcia ofert:   2008.11.10  godz. 9:05.

13.    Termin związania ofertą      -   okres 30 dni

14.    Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

15.    Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

16.    Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.

 

 

 

 

 

 

 
  Data publikacji   2008-10-30



Załączniki:
 1. Dokumentacja przetargowa
 2. Zmiana załącznika Nr 2
 3. Zmiana załącznika nr 3

Osoba, która stworzyła pozycję:   Osoba Nieznana 
Osoba odpowiedzialna za treść:  Zastępca Wójta Józef Tęcza
 
  Ilość odwiedzin: 67825