UG Dzikowiec
Baner głowny strony UG Dzikowiec Strona ministerstwa
Normalna wielkość czcionki
Średnia czcionka
Duża czcionka
Kontrast 1
    URZĄD GMINY


Osoba odpowiedzialna za treść: Kierownik Urszula Hahn
Osoba publikująca: Admin BIP
Data publikacji: 2014-03-25
 
Grupa: URZĄD GMINY
Nr pozycji 169
Nazwa pozycji Przetarg - Kursy zawodowe 2014 !!!
Opis Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

Dzikowiec 2: Zorganizowanie i przeprowadzenie kompleksowej usługi szkoleniowej dla 10 uczestników projektu systemowego Czas na aktywność w Gminie Dzikowiec w 2014r. w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej , współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 63525 - 2014; data zamieszczenia: 25.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , 36-122 Dzikowiec 2, woj. podkarpackie, tel. 17 7442 107, faks 17 7442 107.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kompleksowej usługi szkoleniowej dla 10 uczestników projektu systemowego Czas na aktywność w Gminie Dzikowiec w 2014r. w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej , współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie instytucji, której zadaniem będzie kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie dla 10 osób (7K i 3 M) w okresie od kwietnia do listopada 2014r. szkoleń zawodowych pod nazwą : 1.Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej dla 4 osób w ilości 90 godz.( teoria i praktyka). Termin realizacji zamówienia maj 2014r 2. Bukieciarstwo dla 3 osób w ilości 100 godz. ( teoria i praktyka ).Termin realizacji zamówienia sierpień 2014r 3. Kucharz/ cukiernik z elementami dekoracji i carwingu dla 5 osób w ilości 150 godz. (teoria i praktyka). Termin realizacji zamówieni wrzesień/październik 2014r 4. Kelner/barman dla 1 osoby w ilości 100 godz. ( teoria i praktyka). Termin realizacji zamówienia czerwiec 2014r . 5.Operator koparko-ładowarki dla 2 osób w ilości 202 godz. ( teoria i praktyka ). Termin realizacji zamówienia kwiecień/maj 2014r 6. Płytkarz-posadzkarz dla 1 osoby w ilości 80 godz. ( teoria i praktyka ). Termin realizacji zamówienia kwiecień 2014r 7.Spawacz metoda MAG i TIG moduł II dla 1 osoby w ilości 100 godz. (teoria i praktyka). Termin realizacji zamówienia listopad 2014r 1.Szkolenia Sprzedawca z obsługa kasy fiskalnej. Celem szkolenia jest nabycie wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych potrzebnych do wykonywania pracy na stanowisku sprzedawca , zaznajomienie się z zasadami profesjonalnej obsługi klienta z technikami i strategiami sprzedaży . Poznanie podstawowych pojęć fiskalnych , obsługi kasy fiskalnej ćwiczenia ,obowiązków kasjera , prawidłowego wystawiania dokumentów sprzedażowych , etykiety i kultury zawodu sprzedawcy, W ramach szkolenia prowadzone powinno być zajęcia z zakresu bhp , przepisy sanitarno epidemiologiczne w obiekcie handlowym , zasady systemu HCCP. 2. Bukieciarstwo. Celem szkolenia jest praktyczne i teoretyczne przygotowanie jego uczestników do wykonywania pracy na stanowisku bukieciarz ,charakterystyka stanowiska pracy , omówienie przepisów bhp przygotowanie do wykonywania dekoracji okolicznościowych, kompozycji roślin o różnej tematyce, pielęgnacja kwiatów , obsługa klienta. 3. Kucharz/ cukiernik z elementami dekoracji i carvingu. Celem szkolenia jest praktyczne i teoretyczne przygotowanie uczestników do wykonywania pracy na stanowisku kucharz /cukiernik z elementami dekoracji, omówienie przepisów sanitarno/ epidemiologicznych , przepisów BHP i P.POŻ przygotowanie stanowiska pracy ,organizacja pracy , zasady żywienia, poznanie procesów technologicznych produkcji potraw, receptur gastronomicznych , planowanie potraw, sporządzanie potraw z mięsa, drobiu, ryb, podrobów, półmięsnych i jarskich, przygotowanie sosów gorących dekorowanie różnorakich potraw wraz z elementami carwingu na przykładzie imprez okolicznościowych ( wesela, przyjęcie komunijne , imieninowe, itp. Przygotowanie ciast ,ciasteczek, deserów, napojów zimnych i gorących, 4. Kelner/braman. Celem szkolenia jest praktyczne i teoretyczne przygotowanie do opanowanie umiejętności kelnerskich i barmańskich, obsługa komputerowych systemów barowych i kas fiskalnych, poznanie sztuki kelnerskiej ,poznanie terminologii i funkcjonowanie sprzętu barowego ,zarządzanie barem ,poznanie techniki i psychologii sprzedaży, Mixologia, poznanie zasad BHP, poznanie technik i zasad podawania napojów alkoholowych i bezalkoholowych, organizacja i obsługa przyjęć okolicznościowych. 5.Operator koparko-ładowarki .Celem szkolenia jest nabycie praktycznych umiejętności z zakresu prowadzenia maszyny oraz nabycie wiedzy teoretycznej niezbędnej by dobrze wykonywać swój zawód. Szkolenie ma na celu zaznajomić uczestników kursu z zagadnieniami dokumentacji technicznej, BHP oraz z wiadomościami z zakresu elektrotechniki, hydrauliki, silników spalinowych i budowy koparko-ładowarki. Zajęcia teoretyczne -116h, zajęcia praktyczne -86h, w tym 26h wstępnego instruktażu dla osób nie posiadających stażu przy obsłudze koparko-ładowarki. 6. Płytkarz-posadzkarz. Szkolenie ma na celu zapoznanie się z posługiwaniem się dokumentacji technicznej, przestrzeganiem przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej oraz ochrony środowiska, rozpoznawanie podstawowych materiałów budowlanych, magazynowanie, składowanie i transportowanie materiałów budowlanych, dobieranie materiałów, narzędzi i sprzętu, przygotowanie zapraw,klejów i mieszanek betonowych, wykonywanie izolacji, przeciwwilgociowych, wykonywanie izolacji termicznych i akustycznych, wykonywanie podkładów pod posadzki. 7.Spawacz metodą MAG i TIG Moduł II. Szkolenie ma na celu przygotowanie do spawania czołowego blach , teoretyczne zadania w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, bezpieczna praca ma hali produkcyjnej, materiały dodatkowe do spawania, spawanie w praktyce, oznaczenie i wymiarowanie spoin, metody przygotowania złączy do spawania, kwalifikowanie spawaczy, wprowadzenie do zagadnień wytwarzania stali, złącza spawane blach, spawalność stali, skurcz, naprężenia, odkształcenia ,niezgodności spawalnicze, przegląd procesów spawania, bezpieczna praca na montażu, kontrola i badania, zapewnienie jakości w spawalnictwie, typowe parametry, złącza spawane rur. materiały inne niż stale niestopowe, przegląd i konsekwencje związane z awarią spawanych urządzeń .normy spawalnicze. Szkolenie praktyczne obejmuje instruktaż stanowiskowy i praktyczna nauka spawania. Zajęcia spawalnicze maja odbyć się na spawalni atestowanej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8, 80.50.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę oraz wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp. załącznik Nr 3 do SIWZ oraz wykażą , że spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku określonego w pkt 5.2.2 Zamawiający uzna udokumentowanie przez Wykonawcę wykazu wykonanych ,a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych , głównych dostaw lub usług w ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert ,albo wniosków o dopuszczenie do udziału w stepowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie ,wykonali minimum trzy każdego ze szkoleń dla tożsamych lub podobnych podmiotów będących przedmiotem niniejszego zamówienia ,wraz z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub sa wykonywane należycie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie sporządzonego przez Wykonawcę wykazu usług szkoleniowych, którego wzór stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ wraz z załączeniem dowodów, że te usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku określonego w pkt 5.2.3 zamawiający uzna oświadczenie Wykonawcy ze posiada odpowiedni sprzęt oraz urządzenia niezbędne do przeprowadzenia szkoleń. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie przedłożonego oświadczenia załącznik nr 6 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku określonego w pkt 5.2.4 zamawiający uzna złożony przez Wykonawcę wykazu osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami załącznik nr 7 do SIWZ oraz oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu przez osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia wymaganych uprawnień załącznik nr 8 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia żadnych wymagań w pkt 5.2.5 Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 ustawy Pzp załącznik 2 do SIWZ .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzikowiec.itl.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej 36-122 Dzikowiec 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2014 godzina 11:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej 36-122 Dzikowiec 2 pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej , współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Data publikacji 2014-03-25
 

Załączniki:
 1. SIWZ
 2. Załącznik nr 1
 3. Załącznik nr 2
 4. Załącznik nr 3
 5. Załącznik nr 4
 6. Załącznik nr 5
 7. Załącznik nr 6
 8. Załącznik nr 7
 9. Załącznik nr 8
 10. Załącznik nr 9
 11. Załącznik nr 10
 12. Wyjaśnienie do SIWZ z dnia 27.03.2014

  Ilość odwiedzin: 67823