UG Dzikowiec
Baner głowny strony UG Dzikowiec Strona ministerstwa
Normalna wielkość czcionki
Średnia czcionka
Duża czcionka
Kontrast 2
     URZĄD GMINY
 
  Grupa:   URZĄD GMINY
  Nr pozycji   176
  Nazwa pozycji   Przetarg nieograniczony na udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.750.000,00 zł na spłatę zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów
 
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

Dzikowiec: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.750.000,00 zł na spłatę zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów .
Numer ogłoszenia: 207113 - 2014; data zamieszczenia: 30.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dzikowiec , Dzikowiec 2, 36-122 Dzikowiec, tel. 0-17 7442109, faks 0-17 2274508.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.750.000,00 zł na spłatę zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.750.000,00 zł na spłatę zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów . 2. Przekazanie kredytu przez bank nastąpi przelewem na konto Gminy Dzikowiec w dni: 30.10.2014 r. w wysokości 1.750.000,00 zł . 3. Kredyt zaciąga się na okres od 30.10.2014 r. do 30.10.2019 r. Termin spłaty kapitału kredytu w ratach: I rata 30.11.2015 w wysokości 50.000,00 zł II rata 30.11.2016 w wysokości 100.000,00 zł III rata 30.11.2017 w wysokości 500.000,00 zł IV rata 30.11.2018 w wysokości 500.000,00 zł V rata 30.10.2019 w wysokości 600.000,00 zł Okres kredytowania: czas spłaty kredytu określony w Uchwale Rady Gminy Dzikowiec Nr XLVIII/340/2014 r. z dnia 22 sierpnia 2014 r. 1. Odsetki naliczone będą od kwoty aktualnego rzeczywistego zadłużenia w okresach kwartalnych na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Wykonawcę, począwszy od IV kw. 2014 r. 2. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. Kontrasygnata Skarbnika będzie na wekslu, deklaracji wekslowej i na oświadczeniu o poddaniu się egzekucji. 3. Gmina wyraża zgodę na złożenie pisemnego oświadczenia o poddaniu się egzekucji w świetle przepisów art. 97 ust. 1 i 2 Prawo bankowe. 4. Bank nie pobierze prowizji i opłat: - za przelewy środków na rachunek Wykonawcy, - od niewykorzystanego kredytu lub jego części, - od zmian treści umowy. 5. Oprocentowanie kredytu zmienna stopa procentowa oparta o WIBOR 3M + marża wykonawcy stała przez cały okres kredytowania. 6. Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna. 7. Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będzie dokonywane w złotych polskich. 8. Możliwość wcześniejszych (przed ustalonym terminem) spłat rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat i konieczności informowania Wykonawcy (banku) o tym fakcie. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych opłat za wcześniejszą spłatę całości kredytu w sytuacji wcześniejszej niż w umowie spłaty kredytu ( przedterminowo), odsetki naliczane od faktycznego zadłużenia. 9. Oprocentowanie będzie liczone wg stawki zmiennej obowiązującej w okresie naliczania w wysokości zmiennej stopy podstawowej równej stawce WIBOR dla depozytów 3 miesięcznych powiększonej o marżę banku, - przy naliczaniu oprocentowania będzie przyjęta rzeczywista liczba dni w miesiącu oraz w roku obrachunkowym (365/366 dni). 10. Spłata odsetek w kwartalnych okresach obrachunkowych w terminie 14 dni od daty wystawienia przez bank noty odsetkowej na koniec kwartału. 11. Dopuszcza się możliwość wykorzystania mniejszej kwoty kredytu lub rezygnacji z kredytu oraz wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów. W przypadku wykorzystania mniejszej kwoty kredytu odsetki naliczane będą od wykorzystanej kwoty kredytu a w przypadku wcześniejszej spłaty odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania. 12. W przypadku niewykorzystania pełnej kwoty kredytu, strony umowy ustalą wspólnie harmonogram spłat. 13. Na naszych rachunkach w bankach nie ciążą zajęcia egzekucyjne. Gmina nie posiada zaległych zobowiązań w bankach. 14. W ciągu ostatnich 18 miesięcy nie był prowadzony program naprawczy w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych. 15. Dla potrzeb oferty należy przyjąć WIBOR 3M z dnia 15.09.2014 r. t.j. 2, 47 % 16. Wykonawca nie będzie naliczał żadnych opłat i prowizji związanych z udzieleniem i obsługą kredytu. 17. Karencja w spłacie kapitału - od uruchomienia kredytu do dnia 29.11.2015 r. 18. Cenę w ofercie należy podać opierając się na: L.p. Cena kredytu w % w stosunku do wielkości kredytu w zł 1 2 3 4 1. Oprocentowanie kredytu oparte na stawce WIBOR 3M na dzień 15.09.2014 r. 2. Marża Całkowity koszt kredytu ------- Podstawą do oceny oferty będzie najniższy całkowity koszt kredytu na dzień 15.09.2014 r. Zdolność kredytowa Zamawiającego opisana jest w dokumentach zamieszczonych na stronie internetowej Gminy Dzikowiec w odrębnym pliku pn. Dokumenty- zdolnośćkredytowa Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 30.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności jest spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada w szczególności koncesję, zezwolenie lub licencję uprawniające do wykonywania czynności bankowych na terenie Polski zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe ( Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 ze zm.), a w przypadku określonym w art.178 ust.1 ustawy - Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez Wykonawcę oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ( zał. nr 2 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez Wykonawcę oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ( zał. nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez Wykonawcę oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ( zał. nr 2 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez Wykonawcę oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ( zał. nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

2.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp) z podaniem m.in.: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 3.Wykazując spełnianie powyższego warunku, polegania na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp. 4.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają w/w warunki udziału w postępowaniu, oraz wykażą, iż brak jest podstaw do wykluczenia ich z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz. U. z Nr 50, poz. 331 z późn. zm.), złożyli odrębne oferty, chyba że wykażą, że istniejące miedzy nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówieniu. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 1.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie będące przedmiotem niniejszego postępowania przez kilku wykonawców, działających w trybie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, warunki udziału formalne, tj. warunek posiadania uprawnienia do występowania w obrocie prawnym i warunek, aby nie być wykluczonym z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych muszą być spełnione oddzielnie przez każdego z tych wykonawców, natomiast określone powyżej przez zamawiającego warunki udziału merytoryczne, tj. dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania mogą być spełnione łącznie przez wszystkich tych wykonawców. 2.Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. 3.Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego 4.Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. 5.Jeżeli oferta wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 7.Wykonawca na żądanie zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany, nie później niż na dzień składania ofert, wykazać odpowiednio spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa wart. 24 ust. 1. 8. Zamawiający ocenia spełnienie przez wykonawców wymaganych warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Przy analizie ofert pod względem spełnienia warunków udziału w postępowaniu obowiązuje zasada: spełnia/nie spełnia. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. W razie wątpliwości Zamawiający wezwie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu w wyznaczonym terminie. 9. Zamawiający wezwie wykonawców: a) którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub b) którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo c) którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp zawierające błędy lub d) którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa. Zamawiający wezwie w/w wykonawców do złożenia w/w dokumentów w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 10. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 6.5.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości -wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale 6 pkt 6.3 ppkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu 6.6. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający nie przedstawia umowy o kredyt długoterminowy. Wykonawca składa wraz z ofertą projekt umowy o kredyt. Zamawiający informuje, iż postanowienia przedmiotowo -istotne umowy wynikające ze Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz z oferty sformułowanej na jej podstawie nie mogą ulec zmianie, która to zmiana zmieniałaby treść oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy . Za istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy Zamawiający uznaje w szczególności: a) Bank zobowiązuje się do udzielenia kredytu długoterminowego w kwocie 1.750.000,00 zł na spłatę zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów b) czas trwania umowy : okres 5 lat od 30.10.2014 r. do 30.10.2019 r. c) przekazanie kredytu przez bank nastąpi przelewem na konto Gminy Dzikowiec w dniu: - 30.10.2014 r. w wysokości 1.750.000,00 zł . d) spłata rat kapitałowych zgodnie z harmonogramem jak w pkt.3.3 niniejszej SIWZ e) oprocentowanie kredytu zmienna stopa procentowa równa WIBOR 3M plus marża banku f) WIBOR 3M określany każdorazowo jak w pkt.3 niniejszej SIWZ g) marża banku niezmienna w trakcie trwania umowy h) odsetki naliczone będą od kwoty aktualnego rzeczywistego zadłużenia w okresach kwartalnych na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Wykonawcę, począwszy od IV kw. 2014 r. i) bank nie nalicza żadnych innych prowizji i opłat j) sposób zabezpieczenia kredytu: weksel in blanco z deklaracją wekslową k) w przypadku nie wywiązywania się kredytobiorcy z terminowej spłaty rat kredytu, kredytobiorca zapłaci bankowi odsetki od kredytu przeterminowanego; kredyt przeterminowany oprocentowany jest wg stawki zmiennej, odpowiadającej dwukrotnej wysokości stopy kredytu lombardowego NBP; l) wszelkie spory związane z lub wynikające z umowy kredytowej będą rozstrzygane przez sąd rzeczowo właściwy dla siedziby kredytobiorcy; m) bank udziela kredytobiorcy kredytu działając na podstawie ustawy Prawo bankowe (ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 Prawo bankowe - Dz.U. z 2002r Nr.72, poz.665 z późn. zm.) i regulaminu banku. n) kredytobiorca w celu zabezpieczenia kredytu nie udziela pełnomocnictwa do dysponowania rachunkiem bankowym jednostki samorządu terytorialnego; o) raty kredytu mogą być spłacone wcześniej bez dodatkowej prowizji i innych opłat bankowych p) zamawiający ma prawo do przedterminowej spłaty rat kredytu, bez dodatkowych z tego tytułu opłat. r) zmiana terminu przekazania kredytu przez bank na konto Gminy Dzikowiec. s) karencja w spłacie kapitału - od uruchomienia kredytu do dnia 29.11.2015 r.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dzikowiec.itl.pl/bip/index.php?page=position2.php&id=2195&grp=10
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dzikowiec 36-122 Dzikowiec 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dzikowiec 36-122 Dzikowiec 2 (sekretariat p.11)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



 
  Data publikacji   2014-09-30



Załączniki:
 1. SIWZ
 2. Załącznik nr 1 formularz ofertowy
 3. Załącznik nr 2 Oświadczenie art 22
 4. Załącznik nr 3 Oświadczenie art 24
 5. Załącznik nr 4 Oświadczenie gurpa kapitałowa
 6. Sprawozdanie Rb-27S za 2013r
 7. Sprawozdanie Rb-28S za 2013r
 8. Sprawozdanie Rb-N za 2013r
 9. Sprawozdanie Rb-NDS za 2013r
 10. Sprawozdanie Rb-Z za 2013r
 11. Sprawozdanie Rb-27S
 12. Sprawozdanie Rb-28S
 13. Sprawozdanie Rb-N
 14. Sprawozdanie Rb-NDS
 15. Sprawozdanie Rb-Z
 16. Uchwa-a budzetowa na 2014 r.
 17. Za--cznik Nr 1 ZUK _2_
 18. Za--cznik Nr 2 _2_
 19. Za--cznik Nr 3 WRDW szkoly
 20. Uchwa-a budzetowa na 2014 r.
 21. Za--cznik Nr 1 ZUK _2_
 22. Za--cznik Nr 2 _2_
 23. Za--cznik Nr 3 WRDW szkoly
 24. Informacja z wykonania budzetu gminy za I półrocze 2014 r.(1)
 25. Opinie RIO
 26. Oświadczenie dotyczące udzielenia poręczeń i gwarancji
 27. SPRAWOZDANIE opisowe gminy za 2013 r.
 28. Uchwała kredytowa
 29. Uchwała w sprawie udzielenia absolutorium za 2013r
 30. Uchwała w sprawie zatwierdzenia sprawozdania za 2013r
 31. WPF na 2014r
 32. Zestawienie posiadanych kredytów na 2014r
 33. Ogłoszenie o zamówieniu
 34. Sprawozdania Rb-Z, Rb-NDS za 2011r
 35. Sprawozdania Rb-Z, Rb-NDS za 2012r
 36. Rb 27S
 37. Rb 28S
 38. Opinia RIO o mozliwości spłaty kredytu
 39. Opinie RIO 2012
 40. Sprawozdanie z wykonania Budżetu Gminy Dzikowiec za 2012r.
 41. Zmiana WPF Gminy Dzikowiec 2014
 42. Załącznik nr 1 formularz ofertowy poprawiony
 43. Wyjaśnienie treści SIWZ z dnia 03.10.2014 r.
 44. Wyjaśnienie treści SIWZ z dnia 06.10.2014 r.
 45. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty 4

Osoba, która stworzyła pozycję:  Zastępca Wójta Józef Tęcza
Osoba odpowiedzialna za treść:  Zastępca Wójta Józef Tęcza
 
  Ilość odwiedzin: 67830