UG Dzikowiec
Baner głowny strony UG Dzikowiec Strona ministerstwa
Normalna wielkość czcionki
Średnia czcionka
Duża czcionka
Kontrast 2
Zaproszenie do składania ofert na Usługi Integracji Społecznej.
Drukuj 


ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT NA

Usługi integracji społecznej

W ramach środków uzyskanych przez Rząd Rzeczpospolitej Polskiej z kredytu Międzynarodowego Banku Odbudowy i Rozwoju (Bank Światowy) na Poakcesyjny Program Wsparcia Obszarów Wiejskich (PPWOW) Gmina Dzikowiec na 2010 r. w drugim kwartale dysponuje dotacją w wysokości 37 246,65 zł i przeznacza na realizację niżej określonych usług.

1.      ZAMAWIAJĄCY

Gmina Dzikowiec, reprezentowana przez Wójta Gminy mgr Krzysztofa Klechę (zwany dalej ZAMAWIAJĄCYM) zaprasza zainteresowanych kwalifikowanych usługodawców do składania ofert na świadczenie wszystkich lub wybranych usług integracji społecznej mieszkańcom Gminy spośród usług opisanych poniżej.

Usługodawcy mogą składać oferty, gdy spełniony jest jeden z poniższych warunków: - usługa nie jest powtórzeniem dotychczasowego zakresu działań realizowanych przez danego usługodawcę z udziałem środków publicznych (nie dotyczy działań realizowanych w ramach PPWOW), lub też dotyczy usług świadczonych przez tego usługodawcę na rzecz dodatkowych beneficjentów; - usługa będzie realizowana w partnerstwie z innymi usługodawcami.

2.      SPOTKANIE INFORMACYJNE

Brak spotkania - tryb przyspieszony.

3.      PROCEDURA

Wybór usługodawców odbywać się będzie w oparciu o procedurę CPP {(ang.) Community Participation in Procurement - Udział społeczności w zamówieniach) Banku Światowego opisaną w Podręczniku Realizacji Programu Integracji Społecznej dostępnym pod następującym adresem: http://www.ppwow.qov.pl. Zgodnie z §3 pkt. 2 Porozumienia o współpracy przy realizacji Poakcesyjnego Programu Wsparcia Obszarów Wiejskich zawartego pomiędzy Zarządem Województwa, w związku z art. 4 ust. 1 lit. a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) dopuszcza się stosowanie procedury CPP. Podręcznik zawiera również informacje nt. kosztów kwalifikowanych, podmiotów uprawnionych do świadczenia usług jak również formularze wykorzystywane w realizacji programu.

4.       OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (SZCZEGÓŁOWY OPIS POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCI) OFERTY CZĘŚCIOWE

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferent może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. Jeżeli Oferent pragnie złożyć ofertę na więcej niż jedną część, jest zobowiązany do złożenia odrębnych ofert techniczno-finansowych na każdą cześć. Wybór ofert jest dokonywany odrębnie w stosunku do każdej części.

WARIANTY

Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych w zakresie czasu realizacji, grup odbiorców i formy.

Zleceniodawca zakłada możliwość podpisania więcej niż jednej umowy/porozumienia w obrębie jednej części.

Działanie nr 1 - Upowszechnianie aktywnego fizycznie trybu życia - 7.000,00 zł

Treningi z uczestnictwem młodzieży i dzieci szkolnych, wyjazdy na: mecze, obozy sportowe, udział w imprezach sportowych.

Działanie nr 2 - Spotkania integracyjne dla osób niepełnosprawnych - 1.500,00 zł

Organizacja grupy woluntarystycznej dla osób niepełnosprawnych. Diagnoza potrzeb i przygotowanie grupy pod wolontariat oraz pomoc osobom starszym i niepełnosprawnym. Przeprowadzenie badań, szkolenia dla wolontariuszy.

Działanie nr 3 - Upowszechnianie edukacji przedszkolnej - 7.000,00 zł

Promocja i upowszechnianie różnych form edukacji przedszkolnej - edukacja i integracja rodziców w celu samopomocy.

Działanie nr 4 – Usługa dla rodzin – 21.746,65 zł

Zapewnienie aktywnego uczestnictwa dzieci, młodzieży i dorosłych w życiu kulturalnym.

Termin wykonania zamówień: od 01 września 2010r. do 30 września 2010r.


 


5. UPRAWNIENI USŁUGODAWCY

Podmiotami uprawnionymi do ubiegania się o zamówienie w ramach niniejszej procedury są:

a)     Organizacje pozarządowe (NGOs),

b)     Organizacje kościelne,

c)     Stowarzyszenia jednostek samorządu terytorialnego,

d)     Fundacje i stowarzyszenia z udziałem gmin,

e)     Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego,

f)       Firmy,

g)     Osoby fizyczne,

h)     Spółdzielnie socjalne,

technicznych zapleczem

i)       Samorządy i związki zawodowe.

6. KRYTERIA OCENY TECHNICZNEJ[1] w odniesieniu do wszystkich części:

a.    zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług

b.    udokumentowanie dysponowania odpowiednią bazą iokaiowo/techniczną adekwatną do realizacji oferowanych w ofercie działań,

c.    zaangażowanie osób z odpowiednimi kwalifikacjami i uprawnieniami, odpowiednimi do proponowanych form usług, zgodnie z wymogami prawa polskiego

d.    zaangażowanie grupy beneficjentów do współuczestnictwa w realizacji działań zaplanowanych w usłudze

e.    złożenie spójnego planu działań (planu zajęć)

Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia[2]:

      Dokumenty potwierdzające dysponowanie odpowiednim

techniczno/lokalowym lub oświadczenie w tej sprawie.

      CV personelu mającego realizować usługi

      Program działań/plan zajęć

KRYTERIA OCENY MERYTORYCZNEJ:

W czasie oceny merytorycznej pod uwagę będą brane:

a)   zapisy przedstawionej oferty zawarte w ofercie technicznej i finansowej - spójność zapisów ofertowych,

b)    współpraca z partnerami lokalnymi,

c)    oferowana jakość usługi,

d)   innowacyjność usługi (np. formy i metody angażowania w działania beneficjentów usługi),

e)    trwałość (np. możliwość kontynuacji usługi czy zdolność do zaspokajania potrzeb odbiorców usług),

f)    ekonomiczność i efektywność działań zaproponowanych przez Wykonawcę,

g)   potrzeba realizacji usługi na rzecz społeczności lokalnej

PROCEDURY SKŁADANIA I OCENY OFERT SKŁADANIE OFERT

a) Oferty techniczno-finansowe przygotowane z użyciem formularzy załączonych do niniejszego ogłoszenia, należy składać w zaklejonej kopercie osobiście lub za pośrednictwem poczty do Urzędu Gminy w Dzikowcu w terminie do 25 sierpnia 2010 r., do godz. 1530

b)     Oferta winna być ważna przez co najmniej [30] dni od daty określonej w pkt 1

c)     Oferta winna być dostarczona w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

„Oferta na świadczenie ( tytuł zgodny z obszarem konkursowym określonym w wybranej części punktu 4 niniejszego zaproszenia) ponadto na kopercie winny zostać umieszczone pełne dane adresowe Usługodawcy

OCENA OFERT

1.     Ocena ofert i wybór najkorzystniejsze oferty odbywać się będzie w 3 etapach:

a.      Ocena spełniania minimalnych kryteriów technicznych określonych w pkt. 6

b.     Wybór najkorzystniejszej oferty (ofert).

Przy ocenie ofert, ustalaniu ich rankingu i podejmowaniu decyzji o udzieleniu zamówienia Komisja będzie brała pod uwagę zapisy przedstawionej oferty, współpracę z partnerami lokalnymi, oferowaną jakość usług, ich innowacyjność, trwałość, oraz ekonomiczność i efektywność działań zaproponowanych przez Usługodawcę.

c.      Negocjacje szczegółów umowy z wybranym(i) Usługodawcą (-ami) [jeśli takie negocjacje okażą się niezbędne),

2.      Ostateczna decyzja dotycząca złożonych wniosków zostanie ogłoszona w ciągu 5 dni od wyznaczonego terminu składania ofert, poprzez umieszczenie jej na stronie internetowej Urzędu Gminy oraz na tablicy ogłoszeń.

3.      Decyzja Zamawiającego jest ostateczna, nie wymaga uzasadnienia i nie podlega procedurom odwoławczym. Jeśli Usługodawca nie zgadza się z decyzją Zamawiającego, winien złożyć umotywowany wniosek do Zamawiającego z kopią do Dyrektora Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej. Zamawiający winien dołożyć wszelkich starań do polubownego rozwiązania sporu.

4.      Z wybranym(i) oferentem(ami) zostanie zawarta umowa/porozumienie oparte na wzorach załączonych do niniejszego ogłoszenia.

KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM

W celu uzyskania dodatkowych informacji zainteresowani proszeni są o skontaktowanie się koordynatorem PIS w gminie Dzikowiec - Mokrzycki Piotr pod numerem telefonu (017) 2274508 lub pod adresem e-mail: mokrzycki.piotr@gmail.com

ZAŁĄCZNIKI

1.     Formularz Oferty

2.     Wzór Umowy ze sprawozdaniem



[1] Kryteria techniczne winny być dostosowane do charakteru i zakresu zamawianych usług, winny być ustalone w taki sposób aby możliwym była ocena „spełnia/nie spełnia". Kryteria winny być tak ustalone że niespełnienie chociażby jednego warunku oznacza w praktyce że dany usługodawca nie ma możliwości zrealizowania usługi w zakładanym kształcie.

[2] Zamawiający winien określić w tym miejscu, jakie dokumenty mają potwierdzić spełnienie powyższych wymogów





  Ilość odwiedzin: 67838